t

15 lipca 2014

Essence - Zestaw do brwi


Dziś chciałabym napisać parę słów o takowym zestawie do brwi.




Essence - EYEBROW STYLIST SET - ZESTAW DO BRWI
02 blonde style
cena 10,99zł

Zacznę od tego,że nie znam się na modelowaniu brwi. Nigdy tego nie robiłam, a zawsze chciałam mieć pięknie podkreślone brwi. Oglądałam różne filmiki na YT i postanowiłam kupić jakiś produkt. Jest ich tyle, że nie mogłam się zdecydować -.-

Postawiłam - na początek - na zestaw essence. Myślałam, że się sprawdzi bo dziewczyny z YT używały jedynie skośnego pędzelka, kredki, cienia i szczoteczki do rozczesywania brwi. Nie wiem czy to moje brwi są takie ciężkie do okiełznania czy naprawdę nie nadaję się do tego :P Może po prostu muszę nabrać wprawy w takowym makijażu :)

Ale mniejsza o to, czas na recenzje produktu...


Od producenta:Zestaw wyposażony jest w dwa matowe pudry, idealnie harmonizujące się z jasnym typem karnacji. Komplet wzbogacają 3 szablony o różnym kształcie i długości, oraz mały pędzelek z włosiem ściętym pod skos. Dzięki tak precyzyjnym narzędziom nadasz brwiom idealnie równego, wyrazistego i odpowiednio wyprofilowanego fasonu. Produkt jest bardzo wydajny i trwały, dzięki czemu niweluje konieczność jego poprawek w ciągu dnia. Całość umieszczono w plastikowym etui, które zmieści się w każdej damskiej torebce lub kosmetyczce.

Ode mnie:
Cienie są w dwóch odcieniach ciemniejszym i jaśniejszym co daje możliwość mieszania. Szablonów nie wykorzystywałam bo nie miałam takiej potrzeby, więc nie wiem jak działają. Co do pędzelka... Jest okropnie sztywny i nie nadaje się do malowania NICZEGO. Trwałość zaś jest naprawdę zadowalająca. Utrzymuje się naprawdę dłuugo. Pudełko mnie zaskoczyło! Myślałam, że będzie otwierane, a jest wysuwane i na dodatek cienie znajdują się na plastiku... (jak dla mnie porażka)


ocena: 3/6
************************************************************************
Może WY mi podpowiecie jak modelujecie swoje brwi i jakimi kosmetykami? Chętnie poczytam... :)

9 komentarzy:

  1. Miałam na nie ochotę ale kolory zupełnie nieudane... Do pokreślenia brwi używam zwykłego matowego brązowego cienia ewentualnie Color Tatoo z Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mi jest trudno dobrać cień bo jestem blondynką, mam ciemne brwi i trochę tak dziwnie wyglądam :p nie mogę się przyzwyczaić jak je pomaluje.

      Usuń
  2. Nigdy nie miałam :). Ja używam kredki z Marizy i korektora do brwi z Eveline :).

    OdpowiedzUsuń
  3. mam i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie kolory są dziwne, nie pasujące do brwi :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja maluję brwi paletką cieni Catrice (http://tiki-tiki-kosmetyki.blogspot.com/2014/05/catrice-eyebrow-set-duo-paletka-do-brwi.html) i jestem bardzo zadowolona z samych cieni jak i pędzelka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wczoraj oglądałam recenzje na YT z tym kosmetykiem, dziewczyny były bardzo zadowolone :) Mam zamiar niedługo zakupić.

      Usuń
  6. Ja go chciałam ostatnio kupić, ale się wahałam ;/ Teraz troszkę żałuje

    OdpowiedzUsuń
  7. ja używam żelu do brwi Wibo :) ładny ma kolor i jest bardzo wydajny :)

    OdpowiedzUsuń