t

5 lipca 2014

Ulubieńcy - Czerwiec 2014 cz.I


głęboko nawilżający krem do stóp z gliceryną i masłem kakaowym 

XXL foot works - Avon
pojemność: 150ml

Najlepszy krem do stóp jaki kiedykolwiek miałam ! Jest po prostu wspaniały. Intensywnie nawilża, wygładza i zmiękcza skórę stóp. Posiada lekką konsystencję, łatwo się wchłania,
nie pozostawia na skórze uporczywej `tłustej warstwy`.
Co do zapachu jest dość przyjemny, ale nie jakiś przesadnie miły.
__________________________________________________




tonik przeciw wypryskom z kwasem salicylowym 

blemish clearing - Avon
pojemność: 100 ml


Niestety skończył się, a raczej wylał :( ach ta moja nieuwaga ... Miałam go ponad miesiąc i mogę powiedzieć, że jak na swoją niską cenę jest naprawdę dobry lecz mało wydajny. Nim się wylał miałam go znacznie mniejszą połowę. Używałam go zazwyczaj raz dziennie rano na twarz oraz dekolt. 

Plusy:
  • zmniejsza widoczność porów
  • antybakteryjny
  • nie drogi
  • zawsze dostępny w katalogu Avon

Minusy:
  • spirytusowy zapach, przez który przecierałam twarz na wdechu :)
  • mała wydajność
  • zmniejsza, ale nie zwalcza wyprysków

Mimo swoich malutkich wad i tak został moim ulubieńcem miesiąca. :)

5 komentarzy:

  1. Nie znam tych produktów. Ten tonik mnie zaciekawił. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, ten tonik bym z chęcią wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tonik jak dla mnie jest świetny. :) Czytając recenzję produktu na wizażu dużo osób pisało, że wysusza twarz,lecz w moim przypadku tak nie było. Serdecznie Polecam.

      Usuń
  3. Niestety nie znam tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat tych kosmetyków Avonu nie miałam okazji jeszcze używać ;)

    OdpowiedzUsuń