t

7 lipca 2014

Ulubieńcy - Czerwiec 2014 cz. II

Dziś część II ulubieńców miesiąca, a w niej:




wazelina biała - ziaja
pojemność: 30g

Wazelina nie wchłania się poprzez skórę i błony śluzowe człowieka, i nie podrażnia ich, stąd jej szerokie zastosowanie. Ja osobiście używam jej do ust, czasami także na suche miejsca na twarzy jak zauważę, że zaczęła łuszczyć mi się gdzieś skóra. Jak dla mnie jest świetna i meeeega wydajna ! 
 _________________________________________________



odżywka do włosów Argan Professional

biedronka

pojemność: 400 ml

Odżywka odżywiająca z olejkiem arganowym. Włosy suche - nawilżenie i połysk.
Póki co odżywka sprawdza się świetnie. Odżywia i nawilża moje suche i zniszczone włosy czego teraz w lecie naprawdę potrzebują ;) Włosy pozostają miękkie i błyszczące, oczywiście po ówczesnym wyprostowaniu włosów, bo gdy tego nie zrobię to są takie `sianowate`. Odżywkę trzymam na włosach 2 minuty po czym spłukuje. Wtedy włosy są takie śliskie i miłe w dotyku. :) 

Jedyną wadą jak dla mnie jest zapach (jakby to powiedzieć hm...) zapach jest taki `lekarstwowy`, ale da się go znieść. Mam wrażenie, że moje włosy będą uleczone przez ten zapach haha :D 

2 komentarze:

  1. Wazelinę mam z Bielendy :). Tej odżywki nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię tą wazelinę stosować do nawilżenia skórek :)

    OdpowiedzUsuń