t

24 lipca 2014

Prezenty od Ladymakeup

Przetestowałam już wszystkie kosmetyki z lipcowych zakupów i napisałam o nich recenzje. Teraz czas na prezenty, które dostałam a są to:


  • próbka podkładu Loreal Infallible 24H odcień 140
  • gąbeczki do aplikacji podkładu Maybelline
  • Catrice kamuflaż w kremie - tester odcień 030 Rosy beige



próbka podkładu Loreal Infallible 24H 
odcień 140 Golden Beige

Odcień idealny do mojej obecnej karnacji. Świetnie rozprowadza się pędzlem. Nie przesusza (mam cerę mieszaną - suchą w okolicach nosa i policzków), nie podkreśla suchych skórek, dobrze też kryje. 

Znalazłam dwa minusy, które zauważyłam po jego jednym użyciu, a jest to słaba trwałość oraz to, że odbija się na ubraniach. Może i znalazłabym więcej + lub - , ale co można powiedzieć po jednym użyciu :)

******


dwie gąbeczki do aplikacji podkładu Maybelline

  1. Nałóż podkład na gąbeczkę, po czym delikatnie wklepuj go w skórę uciskając milimetr przy milimetrze aż do uzyskania oczekiwanego poziomu krycia.
  2. Zawsze nakładaj podkład od środka ku zewnętrznym partiom twarzy.
  3. Po każdym użyciu należy wypłukać gąbkę w ciepłej wodzie z odrobiną mydła.
Gąbeczka po otworzeniu jest wilgotna i przyjemna w dotyku. Jak jej nie umyjemy po aplikacji i położymy gdzieś staje się twarda jak kamień :P Myślałam, że już jest do wyrzucenia, ale po zmoczeniu zrobiła się mięciutka jak po otworzeniu i można było dalej ją używać. Mi nie przypadła do gustu, źle mi było nią aplikować podkład. Zaś mojej siostrze dałam drugą gąbeczkę i jest z niej zadowolona. 
******


Catrice kamuflaż w kremie - tester 
odcień 030 Rosy beige
pojemność: 3g

Kamuflaż dostępny jest w 3 odcieniach: 010 Ivory, 020 Light Beige oraz 030 Rosy Beige. 030 jak dla mnie jest trochę za ciemny. 
Konsystencja kremowa, ale nie tłusta. Powiedziałabym, że nawet bardziej sucha. Nie błyszczy się na skórze, ani w opakowaniu. 


Plusy:
- super krycie cieni, przebarwień i krost
- nie wysusza
- przypudrowany utrzymuje się cały dzień
- bardzo wydajny - 
jedna aplikacja pochłania bardzo małą ilość produktu
- łatwa aplikacja zarówno pędzelkiem jak i palcem
- opakowanie bardzo porządnie wykonane


Minusy:
- średnio współpracuje z podkładem
- odznacza się po aplikacji na skórę
- nie nadaje się pod oczy, taka konsystencja jest dobra do twarzy. Pod oczy najlepiej stosować korektory w formie płynnej.


3 komentarze:

  1. Mam ten korektor z Catrice i jestem z niego bardzo zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiam się nad kupnem Kamuflażu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam paletkę korektorów Catrice, ale zastanawiam się też nad kamuflażem :)

    OdpowiedzUsuń