t

2 lipca 2014

Dove, PURELY PAMPERING

Dziś przychodzę do Was z mini wersją PURELY PAMPERING o pojemności 55ml.

DOVE PURELY PAMPERING to harmonijne połączenie odżywczych składników i rozpieszczających zapachów. W skład zmysłowej gamy żeli pod prysznic wchodzą: Dove Purely Pampering z masłem shea i wanilią, Dove Purely Pampering z mleczkiem migdałowym i kwiatem hibiskusa oraz Dove Purely Pampering z mleczkiem kokosowym i płatkami jaśminu.

Ja posiadam wersję z masłem shea i wanilią. Nigdy wcześniej nie kupowałam żeli pod prysznic tej marki więc skusiłam się na próbę kupić mini wersję żelu. :)
Zapach jest naprawdę świetny i nawet utrzymuje się trochę na skórze po wytarciu ręcznikiem, no i to by było na tyle plusów.

Gorzej już jest z pienieniem[?] Od żelu po prysznic wymagam meeeega pienienia bo przecież trzeba się dobrze umyć, a w tym przypadku niezbyt się to sprawdza.

Nie wiem czy to moja MINI wersja jest taka trefna czy też naprawdę te żele się mało pienią. Co do nawilżenia nie zauważyłam znacznych zmian, ale od nawilżania są balsamy. :)

A czy Wy używałyście tych żeli? Sprawdziły się? 

4 komentarze: