t

27 czerwca 2017

ZESTAW ARTEGO DREAM: maska + szampon post + fluid odbudowujący


cena zestawu 192,80 zl

Zestaw zawiera:
  • 1x Easy Care T Dream Shampoo Post szampon odżywczy 250 ml Artego
  • 1x Easy Care T Dream Mask maska odbudowująca 150 ml Artego
  • 1x Easy Care T Dream K-Fluid keratynowy fluid odbudowujący 500 ml Artego

Zacznę od przedstawienia samych produktów, a następnie przejdę do samego procesu nakładania itd. :) 

Składniki aktywne wszystkich produktów
Składniki fitoterapeutyczne:
  • Olejek jojoba - ma działanie oczyszczające i ochronne, a jednocześnie wzmacnia włosy
  • Olejek z awokado - działa wygładzająco i odżywiająco na skórę głowy i włosy
  • Wasabi - działa łagodząco na skórę głowy i poprawia trwałość koloru włosów
  • Serycyna - Tworzy warstwę ochronną, która nadaje uczucie miękkości, gładkości oraz sprawia, że włosy mają zdrowy i aksamitny wygląd
Składniki aromaterapeutyczne:
  • Cynamon - ma działanie tonizujące i rozgrzewające; dostarcza siły i wigoru
  • Olejek ylang-ylang - rozgrzewa, daje pewność siebie i pozwala pokazać „kobiecą” stronę naszej natury; łagodzi stres i obniża bezsenność
  • Wanilia i toffi - zapach uspokajający i relaksujący; wprowadza umysł i ciało w stan harmonii
--------
Cechy Fluidu:
  • Odżywia i odbudowuje włosy od środka i na zewnątrz
  • Redukuje efekt puszenia się włosów
  • Nadaje włosom odczuwalną miękkość i widoczny połysk
  • Kolor na włosach utrzymuje się przez długi czas
  • Formuła wzmocniona kwasem glioksalowym
  • Połączone działanie keratyny, olejków, protein jedwabiu i gliceryny odżywia włosy i odbudowuje je zarówno dogłębnie, jak i powierzchniowo

Cechy Szamponu:
  • Szampon stosuje się po zabiegu odbudowy włosów
  • Ma delikatne właściwości myjące
  • Keratyna zawarta w składzie szamponu odżywia włosy
  • Formuła została wzbogacona o melaninę pochodzenia roślinnego i ekstrakt z Wasabi w celu maksymalnej ochrony koloru na włosach farbowanych i rozjaśnianych

Cechy maski:
  • Maska o intensywnym działaniu odżywczym
  • Proteiny jedwabne przywracają nawilżenie włosów oraz tworzą ochronny film
  • Włosy stają się mocniejsze i mniej podatne na uszkodzenia mechaniczne
  • Sylikony najnowszej generacji przedłużają trwałość koloru i wypełniają ubytki w strukturze włosów

Więc tak kochani, od razu przyznaje się bez bicia, że niestety pomyliłam szampony z zestawu... Miałam kupić zestaw z szamponem przed zabiegiem który otwiera łuskę włosa, a kupiłam szampon po zabiegu, no ale coż...

Poniżej przedstawię Wam jak powinno się stosować zabieg na włosy: 
Na zakup tych produktów skusiłam się po wizycie u fryzjera gdzie zaplacilam 50zl za ten sam zabieg. Byłam zachwycona efektami PO i postanowiłam zainwestować i kupic sobie taki sam zestaw :) I nie zaluje! 

Stan moich wlosow nie jest tragiczny, ale tez nie jest wspaniały. Swojego czasu rozjasnialam włosy prawie co miesiąc zeby pozbyć się odrostów, obecnie na wlosach mam sombre i farbować ich nie trzeba (póki co ;)

Zabieg stosuje raz w miesiącu zgodnie z instrukcja powyżej i muszę przyznać, ze efekty sa zniewalające! Włosy sa miękkie, lejące (po wyprostowaniu) odzywione i mniej zniszczone. Niestety problem lamiacych się wlosow jeszcze nie zniknal, jak i problem z puszeniem sie, ale to na pewno wina prostownicy. Staralam sie ja odlozyc i uzywac w wyjatkowych sytuacjach, ale bez wyprostowania ich sa O K R O P N E :( Bez prostownicy jak bez reki, obecnie uzywam Remington Keratin Therapy (recenzja niedlugo :)

Mysle, ze warto zainwestowac w cos drozszego i profesjonalnego, niz w tanie i nie skuteczne zabiegi. 

Ja jestem na TAK dla tych produktow Artego i polecam Wam ten zestaw z czystym sumieniem!

3 komentarze:

  1. Nie miałam wcześniej do czynienia z produktami tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz uslyszalam o tej marce u fryzjera takze chyba jest malo znana... :)

      Usuń
  2. Nie znam ale bardzo ciekawy zestaw 😊

    OdpowiedzUsuń