t

31 lipca 2014

Pastele w lakierach

Jakiś czas temu pisałam Wam o lakierach Ingrid Estetic >TU< & >TU<. A jakiś tydzień temu natknęłam się w sklepie na inną serię Love Story w odcieniach pastelowych.

Kupiłam od razu dwa :)



Kosztowały tyle samo co ich poprzedniki niecałe 5 zł. Pojemność to także 10ml. 
Muszę przyznać, że ta odsłona lakierów bardziej mi się podoba ze względu na wygląd, ale tylko na wygląd. 



 ******
Konsystencja jest lejąca. Jedna warstwa lakieru jest naprawdę znikoma. Odcieniem 296 malowałam 2 razy natomiast 428 aż 3! Ingrid Estetic jest także lejący, ale pokrywa o wiele lepiej.
Trwałość lakieru to tak do 3 dni - potem zaczynają się odpryski.
Wysycha także wolniej niż jego poprzednik.

A tak oto prezentują się na paznokciach:


 ******

Zrobiłam również OMBRE na paznokciach, o którym również mówiłam już kiedyś >TU<

A takie były tego efekty:



W tym przypadku ombre musiałam stemplować chyba z 4-5 razy na każdy paznokieć, żeby były widoczne efekty (za rzadkie lakiery)





7 komentarzy:

  1. ombre wyszło Ci niesamowicie :)
    szkoda, że trzeba tyle powtarzać dla takiego efektu :|
    ciekawy blog, myślę, że będę wpadać tu częściej :)

    obs=obs? zacznij, a na pewno się odwdzięczę :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. a dziękuję i zgadzam się - skromnie mówiąc :P

      Usuń
  3. ten pierwszy różowy piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obydwa kolorki mi się podobają i ombre wyszło Ci świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam żółte lakiery! Ten wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fiołkowy powala na kolana :)

    OdpowiedzUsuń