t

21 lipca 2014

Ferity VS Golden Rose

Witam Was dziewczyny ! :)

Dziś przychodzę do Was z recenzją lakierów do paznokci, które kupiłam w sklepie internetowym ladymakeup.


FERITY - Style Pen - Lakier do paznokci
118 PINK FLAMINGO
cena 5,50zł
pojemność: 4.2 ml

Szukałam neonowego różowego lakieru i ten najbardziej przypadł mi do gustu. Nie jest aż tak bardzo jaskrawy, ale świetnie się prezentuje na paznokciach i lepszego tam nie mogłam znaleźć. Pędzelek jest malutki, ale precyzyjny dobrze się nim maluje. 
Na początku jak się maluje paznokcie ma takie lekko matowe wykończenie co z upływem czasu znika. Gorzej już z trwałością trzyma się może ze 2 dni, potem pojawiaja się odpryski, a szkoda ...
Zapach jest OKROPNY. Strasznie duszący...

Tak prezentuje się na paznokciach:

(nie mogłam złapać lepiej koloru, na żywo jest bardziej jaskrawy)

*********************************************************************************


Golden Rose - RICH COLOR - Nail Lacquer - 
Długotrwały lakier do paznokci
odcień 38
cena: 6,90zł
pojemność: 10,5ml

Kupiłam kolor 38, jest idealny na lato, pomiędzy niebieskim, a fioletem. Bardzo żywy i intensywny. Oczywiście dwie warstwy lakieru to standard. Pędzelek płaski i precyzyjny. 
Schnie bardzo szybko co jest wielkim +.  Trwałość to 3-4 dni bez odprysków, lekko `kruszy`się od dołu (nie wiem czy wiecie co mam na myśli).


W rzeczywistości jest jaśniejszy. :)


Efekt panterki to >stempelek<

******************************

Wybierając, który lakier bym wybrała to bez dwóch zdań wybrałabym Golden Rose. 
Tylko szkoda, że nie było neonowych.  

5 komentarzy:

  1. Kupiłam ten róż ostatnio w Hebe za 2zł :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śmiesznie wygląda :) na pewno zwraca uwagę

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pazurki, fajnie by wyglądały razem te lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mogę się przekonać do tych kredeczek, ale serię GR RIch Color bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń