t

14 lipca 2014

duet doskonały


eyeliner Vipera & pędzelek do kresek Maestro

*********************************************************************************
zakupy w sklepie ladymakeup :)


VIPERA - Mineral Brow & Eye Liner 
Mineral Liner do brwi i powiek
01 COAL
cena 13,99 zł





Eyeliner można stosować zarówno na brwi jak i na powiekę. Ja osobiście stosuję na powiekę. Kupiłam kolor 01 Coal. Jednak zawiodłam się trochę na nim.
Opakowanie, konsystencja jak i pędzelek - jest na plus. Pędzelek dobrze leży w dłoni, jest mięciutki i łatwo się nim maluje. Konsystencja jest żelowa i bardzo przyjemna. 
Czerń jest naprawdę czarna. Lubi się odbijać na górnej powiece. Czas schnięcia jest średni więc muszę poczekać aż dobrze wyschnie, żeby się nie odbił na powiece i nie rozmazał.

Tak wygląda opakowanie:



Może ten liner jest bardziej przystosowany do brwi niż do kresek na powiece. 
No ale cóż. Nie jest aż taki zły. :)
Moja ocena to: 8/10

*********************************************************************************




Maestro – Pędzel do rysowania kresek PROSTY 
790 R0
cena 10zł




Miałam duże obawy co do tego pędzelka, ale na szczęście się nie sprawdziły. :) Kupiłam rozmiar 0 z wersji prostej. Przede wszystkim bałam się, że będzie za mały i za miękki i nie będę w stanie narysować nim idealnej kreski, na szczęście tak nie jest.
Pędzel ma idealną wielkość, jest bardzo precyzyjny, wreszcie mogę namalować nim cienką kreskę tuż przy samych rzęsach i budować efekt kreski dosyć grubej i nie zajmuje to dużo czasu.




Myję go po każdym nałożeniu eyelinera i z włosiem nic się nie dzieje. Dalej jest miękkie, trzyma się w kupie, nic się nie wydostaje i nie rozwarstwia się.

To mój pierwszy pędzelek z Maestro i na pewno zachęcił mnie do kupienia innych tej firmy.
Ocena: 10/10


A WY macie swoje ulubione eyelinery? Ja nadal szukam...

4 komentarze:

  1. Oooo pędzelek wygląda kusząco !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam pędzle z Maestro :).
    Tego linera nigdy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pędzelek mnie urzekł ;D !

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam tego eyelinera i po tej recenzji nie kupię. Polecam Eveline w pędzelku :)

    OdpowiedzUsuń