t

9 lipca 2014

Lipcowe zakupy



Swoje zakupy dokonałam po raz pierwszy w internetowym sklepie ladymakeup który serdecznie polecam. Duży wybór kosmetyków różnych znanych mniej lub bardziej marek. Co jakiś czas jest także dużo ciekawych promocji. Ku mojemu zdziwieniu dostałam również 3 prezenty czym byłam bardzo zaskoczona bo wcale się tego nie spodziewałam :) 

A kupiłam:
  • Hakuro - pędzel do podkładu - H50S
  • VIPERA - Mineral Brow & Eye Liner - Mineralny Liner do brwi i powiek - 01 COAL
  • Maestro - Eyeliner – Pędzel do rysowania kresek - 790 R 0 - PROSTY
  • MAYBELLINE - AFFINITONE perfecting + protecting - Podkład - idealne dopasowanie bez efektu maski - 09 OPAL ROSE
  • Golden Rose - RICH COLOR - Nail Lacquer - Długotrwały lakier do paznokci - numer 38
  • FERITY - Style Pen - Lakier do paznokci - 118 PINK FLAMINGO
  • Essence - EYEBROW STYLIST SET - ZESTAW DO BRWI - 02

GRATISY:

  • próbka podkładu Loreal Infallible 24H odcień 140
  • gąbeczki do aplikacji podkładu Maybelline
  • catrice kamuflaż w kremie - tester odcień 030 Rosy beige

Myślę, że będę zadowolona ze swoich zakupów i te kosmetyki zostaną moimi ulubieńcami miesiąca lipca-2014.

Niedługo recenzje !

3 komentarze:

  1. Fajne rzeczy, życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zakupy!
    Muszę sobie kupić kamuflaż Catrice :).

    OdpowiedzUsuń