t

7 lipca 2014

Saga Wybranych


`Gdy wszyscy wokół kłamią, komu zaufasz?

Świat Allie legł w gruzach. Jej ukochany brat zaginął, a ona została aresztowana – kolejny raz. Rodzice podejmują desperacką decyzję o wysłaniu dziewczyny do elitarnej szkoły z internatem. Akademia Cimmeria nie jest jednak zwyczajną szkołą. Panują tu dziwne zasady, a uczniowie to w większości bogate dzieci wpływowych rodziców. Kiedy jedna z uczennic zostaje zamordowana, Allie zaczyna rozumieć, że Akademia Cimmeria skrywa mroczny sekret. Czy w jego odkryciu pomoże dziewczynie przystojny Sylvain? A może outsider Carter?

Jaką tajemnicę kryje historia rodziny dziewczyny? Kim tak naprawdę jest Allie?`

_________________________________________________________________________________

Niezbyt lubię czytać książki, odkąd skończyłam szkołę i mam mnóstwo czasu to zmieniłam swoje podejście. Poszłam do biblioteki i chwyciłam pierwszą część sagi `WYBRANI` i to była najlepsza decyzja.
Książkę przeczytałam w dwa dni... Nie mogłam oderwać od niej oczu. Jest wspaniale napisana, wszystko dokładnie opisane ze szczegółami, czułam się jakbym była w tej szkole. Częste i nieprzewidywalne zwroty akcji nie pozwalają na przerwanie czytania. Mogę was uspokoić, że nie jest to kolejna książka o wampirach, wilkołakach i innych fikcyjnych stworzeniach. Te książki są zupełnie inne, a ich fabuła jest całkiem realistyczna. Moim zdaniem są rewelacyjne!


POLECAM z czystym sumieniem ! Książki są na prawdę godne przeczytania. Mi się bardzo podobały i każdemu je gorąco polecam! Kiedy zaczniecie je czytać, nie oderwiecie się od nich tak prędko.

1 komentarz: