t

16 sierpnia 2014

syoss - oleo intense

AKCJA PRZYCIEMNIANIE


syoss - oleo intense 8-05 beżowy blond
Włosy na opakowaniu są nieco ciemniejsze niż tu ukazane, ale nie mogłam złapać odpowiedniego światła :)


Jak już kiedyś pisałam chciałam przyciemnić włosy farbą L`Oreal majirel, ale totalnie inny odcień wyszedł niż na opakowaniu. Miałam kupić farbę syoss miodowy blond, ale chyba został wycofany i go nie znalazłam nigdzie :(
Z racji tego, że jeszcze nigdy ni stosowałam farby z syoss`a postanowilam kupić nowość oleo intense i jestem bardzo zadowolona z tego wyboru :) Może kolor nie wyszedł taki jaki chciałam, ale i tak jest świetny. 
Przy tej koloryzacji nie używałam rozjaśniacza na odrosty i z racji tego też włosy od nasady są ciemniejsze, ale mi to w ogóle nie przeszkadza wręcz przeciwnie - nie lubię włosów bez odrostu.

bez flesza:
z fleszem:

Zrobiłam chyba z 30 zdjęć aby pokazać Wam ten kolor, ale i tak nie do końca zdołałam go uchwycić - kolor na zdjęciach jest już po 3 myciach. 

Włosy po farbie są miękkie i lśniące. Na pewno wrócę do niej, ale nie do tego odcienia :)

7 komentarzy:

  1. Ja właśnie wyszłam z blondu :)


    Farby Syoss mnie nie przekonują...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam zamiaru wychodzić z blondu, jedynie trochę przyciemnić włosy :)

      Słyszałam różne komentarze na temat tych farb, że niszczą włosy i wgl, ale w moim przypadku Oleo Intense sprawdziła się świetnie. :)

      Usuń
  2. Ja nie farbuję włosów :). Ale myślę nad rozjaśnieniem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Farb tej firmy nie stosowałam :) Zazwyczaj sięgam po Palette albo Joannę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie stosowałam farby Syoss, muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem brunetką także nie umiem ocenić blondu ;) ale włosy masz bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) ale są bardzo zniszczone farbowaniem - pracuję nad tym :P

      Usuń