t

28 lipca 2014

korektor - bebeauty

Któregoś pięknego dnia poszłam na zakupy oczywiście do Biedronki i zobaczyłam płynny korektor - pomyślałam kupię wypróbuję akurat nie mam i podzielę się z Wami moimi spostrzeżeniami. :)


BEBEAUTY - Skin perfector Liquid concealer
odcień 01
cena - ok. 13zł
pojemność: 5,5g

Korektor ma lekką i płynną konsystencje. Aplikator w formie gąbeczki spełnia swoje zadanie i łatwo nim zaaplikować produkt. Po kilku pierwszych użyciach nie byłam przekonana co do efektów, ale im dłużej go używam, tym byłam milej zaskoczona.
Korektor daje się ładnie wklepać w skórę pod oczami, dobrze współpracuje z podkładem. Dobrze pokrywa cienie pod oczyma, skóra jest gładka, jasna, jednolita i rozświetlona. Żadnego wysuszenia okolic oczu, a wręcz mam wrażenie, że korektor ten nawilża delikatną skórę wokół oczu. Przyjemnie się go używa i mam tę pewność, że make up będzie OK.

Ocena: 5/6 :)

14 komentarzy:

  1. Jeśli to ten sam korektor, co Ladycode by Bell to również podzielam zadowolenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie nie jestem pewna czy to jest ten sam korektor, tylko że w innej odsłonie :)

      Usuń
  2. Ja stosuję kamuflaż z Paese i całkiem dobrze się spisuje. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz go widzę, a do Biedronki chodzę praktycznie codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. duże masz cienie pod oczami? bo nie wiem, czy z moimi by sobie poradził ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można powiedzieć, że minimalne :) Lekko przyciemnione plamki pod oczami, ale po nieprzespanej nocy gdy stają się większe korektor też daje radę.

      Usuń
    2. to nie wiem, czy u mnie by się sprawdził... ja mam niestety duże ;)

      Usuń
  5. Chyba się jeszcze na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam go, mam swój z Loreala i póki co nie zamienię go na żaden inny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Drogawo jak na Biedronkę. Ladycode by Bell kosztował 8 zł, więc to chyba nie ten sam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Raczej na niego bym się nie skusiła bo do złudzenia przypomina korektor Bell o którym niedawno pisałam ;)

    OdpowiedzUsuń