t

15 sierpnia 2018

MAKEUP REVOLUTION FAST BASE STICK PODKŁAD W SZTYFCIE F6


cena: 24,90 zł
pojemność: 6,2 ml

od producenta:

Podkład do twarzy w formie wygodnego, poręcznego sztyftu. 
Wyjątkowo plastyczna formuła produktu świetnie rozprowadza się na powierzchni skóry bez pozostawiania smug. 
Konsystencja podkładu niezwykle łatwo podlega blendowaniu i rozcieraniu na twarzy.  
Podkład wtapia się w skórę i pozostawia świeże, naturalne, jedwabiste wykończenie.
Produkt możemy rozprowadzać na skórze palcami, gąbka do makijażu lub pędzlem. 
Podkład jest wygodny w użyciu i niesamowicie szybko wyrównuje koloryt cery. 
Sztyft świetnie sprawdzi się również w konturowaniu twarzy. 
Kolor F6 - Dla jasnych / średnich odcieni skóry o żółtym odcieniu


W moje posiadanie wpadł podkład o numerku F6 (dla jasnych / średnich odcieni skóry o żółtym odcieniu). 

Jest w czym wybierać bo mamy aż 18 odcieni 😱

(zdjęcie zapożyczone z internetu)

Konsystencja jest dość zbita i gęsta, podkład nakładam zawsze zwilżoną gąbeczką, rozprowadza się świetnie i równomiernie. Jest to typ podkładu dobrze kryjącego i mokrego, więc nie zastyga. Trzeba go dobrze przypudrować, żeby się nie przemieszczał po twarzy 😉 Będzie idealny dla cery suchych czy też normalnych, z tłustymi się na pewno nie polubi...


Po otworzeniu opakowania byłam w szoku bo wydawał się naprawdę ciemny, ale pocieszałam się tym, że jest lato i się jeszcze opalę... Sam kolor jest naprawdę ładny, ale jak dla mnie niezbyt żółty/oliwkowy 😏

Po nałożeniu na twarz okazał się UWAGA 
.
.
.
.
.
za jasny ! Tu to już był wgl szok 😛 
Gdy go użyłam byłam bardzo mile zaskoczona, twarz była idealna! Dosłownie! Pięknie wygładzona, wszystko co trzeba zakryte i wygładzone. Nie powchodził w zmarszczki mimiczne czy też brzydko się nie zbierał. 
Podkład za 25zł i takie efekty? Dla mnie bomba! 💥👏

Co zauważyła też po aplikacji to to, że lekko ściemniał (ale to akurat dla mnie jest na + 😝) chodź i tak jest dalej za jasny do mojej obecnej opalenizny. Na pewno będę go używać na jesień. 

I mam kochane do Was pytanko, jakich podkładów drogeryjnych używacie obecnie?  Poszukuję dalej idealnie żółtego/oliwkowego podkładu...

Piszczcie w komentarzach 👇👇👇👇👇

7 komentarzy:

  1. podkładu w sztyfcie nigdy nie miałam, nie jestem przekonana do takiej postaci podkładów. preferuję te płynne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nigdy nie miałam,ale skusiłam się po pozytywnych recenzjach blogerek na YT :) I nie żałuję.

      Usuń
  2. Ja też jakoś nie mogę się przekonać do takiej formy kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nic nie polecę, ale ten sztyft niezmiennie mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy, nigdy nie miałam podkładu w sztyfcie. Widzę, że jest spory wybór kolorów, więc pewnie bym coś do siebie dopasowała. Ja z drogeryjnych mogę polecić All Matt Plus od Catrice.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja najbardziej lubię od Rimmel☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Konturowanie to u mnie kulawa noga, na prawdę jakoś nie mogę się przekonać. Chyba na jesień jak będzie trochę chłodniej to poćwiczę ;)

    OdpowiedzUsuń