t

23 września 2014

Wrześniowe Nowości + odliczanie do rozdania

Zaopatrzyłam się w nowy podkład, hipoalergiczny tusz do rzęs, bronzer, kredkę do brwi, pędzel do podkładu oraz szminkę :) Jeśli jesteś ciekawa moich nowości zapraszam po więcej w kolejnych postach...



  • Golden Rose Dream - Kredka do brwi ze szczoteczką  06
  • L`Oreal - True Match N2
  • Hakuro - pędzel do podkładu H52
  • Golden Rose - pomadka matowa Velvet Matte 02
  • BELL - hypoalergiczna Mascara do rzęs 
  • W7 - Honolulu bronzer matowy puder brązujący
Pomału będę testować te produkty i niebawem wrócę z recenzjami, a tymczasem chciałabym Was poinformować, że 08.10 mam urodziny i właśnie wtedy chcę zorganizować ROZDANIE dla WAS, w którym do wygrania będzie parę rzeczy - taki mały miszmasz :) W pasku bocznym możecie znaleźć zegar, który odlicza już dni do rozdania, a już od dzisiaj możecie spełniać najważniejsze warunki rozdania, a są nimi: 
- bycie publicznym obserwatorem mojego bloga 
- polubienie mojego fanpaga na FB


9 komentarzy:

  1. Chyba mamy podobny gust bo te produkty bardzo mi się podobają. Ciekawa jestem jak spisze się pędzel, ja obecnie mam H50 s ale marzy mi się ten co kupiłaś. Podkładu nie miałam jeszcze ale myślę nad nim no i szminka... moje marzenie nie mam niestety gdzie zobaczyć ich na żywo. Super zakupy, czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam H50s, ale po dłuższym używaniu zdecydowałam się na okrągły i nie żałuję. Jest o wiele lepszy od H50s. :) Szminka to już moja druga tej firmy mam 04 i 02 i obie są boskie ! Także nie widziałam ich w moich sklepach, obie kupiłam na internecie. :)

      Usuń
  2. Też muszę kupić ten pędzelek Hakuro.
    Podkład miałam - no niestety przez odcień zrezygnowałam z jego używania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Być może kiedyś wypróbuję H52 :) Czaję się na pomadkę GR :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O Honolulu słyszałam wiele pozytywnych opinii, też chce go mieć :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super nowości :). Mam nadzieję, że będziesz z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam ten bronzer i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomadkę Golden Rose w odcieniu 02 mam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń