t

18 września 2014

Czwartek dla włosów - pielęgnacja

Dziś chciałabym podzielić się z Wami moją pielęgnacją włosów jaką stosuje od dłuższego czasu :)



Na początek oczywiście szampon. Używam obecnie dwóch szamponów:


Z tym że Neutral stosuje raz w tygodniu do oczyszczenia włosów. Stosowałam jeszcze z Gliss Kur`a, ale się skończył :)


Szamponem włosy myję dwa razy i trzymam trochę na włosach tak z minutkę, a może dwie żeby składniki wlazły mi we włosy - taka moja paranoja :P

Po szamponie oczywiście czas na odżywkę. Obecnie używam Garniera Oleo Repair wcześniej używałam Goodbye Damage.


Odżywkę używam po każdym myciu włosów. Trzymam do 5 minut i spłukuję najpierw letnią wodą, a potem zimniejszą by zamknąć łuski włosa :) Raz w tygodniu zazwyczaj jak umyje włosy szamponem Neutral używam maski z Kallosa:


Uwielbiam ją i mogłabym używać ją po każdym myciu, ale boję się że włosy się przyzwyczają i niestety efekty będą marne. 

Gdy mam mało czasu i chcę wysuszyć włosy bo się spieszę lub chcę ładnie wyglądać na jakieś wyjście używam termoochrony z Isany:


Najpierw na całe włosy i susze suszarką, a potem na końce gdy chcę włosy wyprostować lub `zalokować` :)
Gdy włosy już są gotowe do wyjścia używam wspaniałego olejku z Marion`a 7 efektów:

( można używać go na mokro lub na sucho) 

Dość, że pięknie pachnie to włosy są po nim miękkie, odżywione, wygładzone i oczywiście lśniące - nie puszą się jak to zazwyczaj w moim przypadku. Używam go (nie po każdym myciu) od połowy włosów i wystarczy naprawdę jedna pompka. Jest to mój numer jeden dla tanich i dobrych olejków :)

A! Bym zapomniała dodać, że 2 razy w tygodniu używam olejku łopianowego:

No i to chyba już wszystko z mojej obecnej pielęgnacji włosów :) Jak się coś zmieni i trafię na jakąś fajną nowość w mojej kosmetyczce to dam znać. Buziaczki :*

7 komentarzy:

  1. Gdzie można kupić ę odżywkę Kallos stacjonarnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hebe :) U mnie jest jeszcze w Drogerii Marysieńka :)

      Usuń
    2. Ja kupiłam na allegro za 17,77 z przesyłką z tego co pamiętam :) Słyszałam, że można kupić u fryzjera.

      Usuń
  2. widzę, że nie tylko ja stosuję takie "minimum" pielęgnacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię obciążać włosów tymi wszystkimi wynalazkami :)

      Usuń
  3. Mam kurację Marion ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń