t

16 lutego 2015

Mini kolekcja pomadek od Golden Rose

Pomadki Golden Rose to chyba jedne z najlepszych jakie miałam i póki co moja kolekcja składa się z trzech Velvet Matte i dwóch z woskiem pszczelim.

Uwielbiam różowe pomadki od pasteli do neonów - więc posiadam tylko takie :P Nie będę mówić Wam jak się sprawdzają i takie tam, bo to wszystko był już pisane. Dziś tylko chciałabym Wam pokazać jak się prezentują :)
O pomadkach Velvet Matte możecie poczytać >tutaj< a o tych z woskiem pszczelim o >tutaj<
 Jak widać na swatchu pomadki z woskiem są lekko mieniące się i mega nawilżające no, a Velvet Matte matowe.

pomadka z woskiem pszczelim numer 127
pomadka z woskiem pszczelim numer 130
Velvet Matte 07
Velvet Matte 04
Velvet Matte 02
Wiadomo, na żywo kolory są bardziej wyraziste, ale aparat nie przekłamał tych kolorów aż tak bardzo :) Teraz mam zamiar kupić jakieś czerwienie także z Golden Rose serii Velvet Matte - Ubóstwiam je !

A WY macie swoje ulubione marki pomadek ? :)

35 komentarzy:

  1. po pierwsze masz piękne usta! :) co do dwóch pierwszych pomadek nie jestem przekonana ale matowe mają cudowne kolory :) Ja też już maluję się matową 04 od Ciebie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Do 130 także nie jestem przekonana póki co leży, może na lato będę ją używać.
      Cieszę się bardzo, że pomadka przypadła Ci do gustu :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Też mam Velvet Matte 07 i bardzo ten odcień lubię, fajny do codziennego makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Kupiłam go właśnie do użytku codziennego.

      Usuń
  3. velvet matte 02 to mój faworyt:) mam ją zawsze przy sobie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ją bardzo lubię, piękny zgaszony róż :)

      Usuń
  4. Lubię te matowe pomadki z GR :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie kolorki oprócz 130 cieszą moje oczy.. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. 127 i 07 są w moim typie :) Muszę ich poszukać u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje kupiłam na necie u mnie nigdzie nie ma :)

      Usuń
  7. 07 <3 śliczniutki nudziak :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecam pomadki GR z serii Vision Lipstick :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie jakoś nie przypadły mi do gustu, dla mnie są zbyt świecące. :)

      Usuń
  9. Ja jakoś nigdy nie mogę się na żadną zdecydować, czas to zmienić ;) 07 śliczna ;) ;) Choć za matami nie przepadam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie uwielbiam maty, nie przepadam za świecącymi pomadkami :)

      Usuń
  10. Muszę poszukać i zaopatrzyć się w jakieś kolorki matowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz przepiękny kształt ust ;) a kolorki są cudne - szczególnie 07 :)))

    Zapraszam do siebie na dwa trwające konkursy :)
    http://feel-the-beauty-everywhere.blogspot.com/2015/01/konkurs.html
    http://feel-the-beauty-everywhere.blogspot.com/2015/02/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) 07 to mój najnowszy nabytek.

      Usuń
  12. Kolor 127 wydaje sie byc dla mnie :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo świeży i pasujący do codziennych stylizacji :) Polecam jak najbardziej.

      Usuń
  13. Matowe są najpiękniejsze, ale dwie pierwsze też nie są brzydkie :)
    Muszę u siebie poszukać i kupić bo pięknie prezentują sie na Twoich ustach :)

    www.kosmetyczny-ocean.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Przed Sylwestrem kupiłam moją pierwszą pomadkę z Golden Rose. Fuksję o numerze 57. Jest tak niesamowita, że na pewno skuszę się na więcej pomadek.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatni kolor najbardziej mi się spodobał :)

    obs za obs?
    iwbaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale śliczne kolory! Velvet Matte 02 najbardziej mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam 02, ale patrząc na Twoje zdjęcia 04 też jest świetna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam na konkurs- do wygrania śliczna bransoletka Chouchou

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Velvet Matte 07 najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta marka ma świetne pomadki, serię Velvet matte ubóstwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Również bardzo lubię matową serię pomadek GR. Mam wszystkie 3-y które posiadacz i jeszcze kilka innych :-)

    OdpowiedzUsuń