t

29 września 2014

W7 Honolulu - bronzer

Dziś w taką piękna pogodę przychodzę do Was z jednym z najlepszych bronzerów jakie miałam do tej pory ...


Producent: W7
Produkt: Honolulu Bronzing Powder - Bronzer do twarzy.
Cena: ok 10zł
Pojemność: 6g
Obietnica producenta: "Poczuj dotyk hawajskiego słońca na własnej skórze!"

Opakowanie jest jak dla mnie genialne :) Nie dość że różowe (a ja uwielbiam różowy :P ) to jeszcze świetnie wykonane! Otwierając wieczko ujrzymy biały mięciutki i milutki pędzelek z różowymi końcówkami na czarnym trzonku:

Wyciągając pędzelek mamy plastikowe zabezpieczenie by pędzelek nie uszkodził bronzera:

Kolor jak dla mnie jest w sam raz nie za ciemny nie za jasny i MATOWY co uwielbiam no i świetnie napigmentowany, więc trzeba uważać z aplikacją. Ja osobiście używam tego pędzelka do aplikacji, a potem rozcieram większym gdyż ten jest dla mnie za malutki :)

JESTEM Z NIEGO ZADOWOLONA NA MAXXXXA ^^
Któraś z Was miała lub ma to cudo?

Pssss! Sprzedam L`Oreal True Match odcień N2 za 33zł z wysyłką użyty 3 razy.

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To polecam kupić :) Naprawdę się opłaca jak za takie pieniądze.

      Usuń
  2. Nie miałam ale dla mnie na zimę byłby chyba za ciepły i ciemny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się użyje odpowiednią ilość to jest idealnie nawet na zimę :)

      Usuń
  3. Nie miałam go... planuję zakup Bahama mama :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam, ale kiedyś przymierzałam się do kupna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nigdy, ale bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam go i byłam zadowolona. Pędzelek do dziś mam i używam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam i uwielbiam, prawie na wykończeniu :)

    OdpowiedzUsuń