t

15 września 2014

Olejek łopianowy z czerwoną papryką

Kupiłam go wraz z sierpniowymi zakupami w Rossmannie i od tamtej pory testuję go. Minął już ponad miesiąc i olejku zostało mi może na 2 razy. A jakie są efekty? Zapraszam do czytania :)


Green Pharmacy: Olejek łopianowy z czerwoną papryką
pojemność 100 ml

Naturalny olejek łopianowy w połączeniu z naturalnym ekstraktem czerwonej papryki tworzą skuteczny preparat o sprawdzonym wzmacniającym i pobudzającym działaniu na włosy. Dzięki regularnemu stosowaniu olejek wyraźnie wzmacnia osłabione włosy i stymuluje ich wzrost. Czerwona papryka pobudza mikro-cyrkulacje krwi co ułatwia przenikanie dobroczynnych składników oleju łopianowego w głąb cebulek włosowych. Włosy stają się gęstsze, mocniejsze, lśniące i pełne życia. Odpowiedni pielęgnowane dobrze się rozczesują i lepiej układają.

Skład: Vegetable oil. SC-CO2 - extract Arctium Lappa (Burdock), Capsium Annuin Resih BHT


Olejek stosowałam regularnie 2 razy w tygodniu przed myciem włosów. Podgrzewałam w mikrofali w szklanej miseczce i wmasowywałam w skórę głowy jak i w resztę włosów. Zawiązywałam w kokon :P i tak chodziłam po domu 20-30 minut w zależności ile miałam czasu. Następnie zmywałam i myłam jak zwykle. 

Przyznaję, że włosy są po nim naprawdę lejące, miękkie i odżywione. Muszę stosować go dalej dla lepszych efektów z czym wiąże się następna buteleczka bo ta już jest na wyczerpaniu :( 

Olejek ma na zadaniu pobudzeniu do wzrostu i wzmocnieniu włosów. U mnie wzrost włosów po miesiącu używania wygląda tak:

Odrost jest dość duuuży i trzeba już zafarbować włosy - nawet już kupiłam farbę :P

Jestem mega zadowolona z działania tego olejku, a zarazem jestem ciekawa jakich wy używacie i czy wgl to robicie.

12 komentarzy:

  1. Na mnie nie dział ale to było dawno temu. Chyba się skusze ponownie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba muszę spróbować. W grudniu obcięłam włosy i chciałabym znowu mieć długie... Jednak ciężko mi to idzie ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam łopianowy, zobaczymy czy też zadziała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam sporo opinii o nim ;) Jednak na pobudzenie wzrostu wolę łykać tabletki niż wcierki czy olejki na skalp. Szybciej i łatwiej przełknąć niż wmasować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także czytałam o nim bardzo dużo i opinie były podzielone, ale jak widać u mnie się sprawdził :) Ja zaś nie przepadam za tabletkami wolę się trochę pobawić z włosami ^^

      Usuń
  5. Kiedyś bardzo chciałam go kupić, ale naczytałam się niezbyt pochlebnych opinii i sama nie wiem czy kupię go czy nie :-P

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mam cierpliwosci do takich olejkow, az mi zal:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego egzemplarza jeszcze nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie używałam olejków do włosów.
    Znakomicie, że powyższy olejek zapewnia odżywienie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ten olejek i bardzo go lubiłam:)

    OdpowiedzUsuń