t

1 września 2014

domowy eyeliner #2

Jakiś czas temu pisałam Wam o sposobie na domowy eyeliner z wazelina kosmetyczną, a dziś chciałabym przedstawić domowy eyeliner + płyn do soczewek. ZAPRASZAM!




Ten sposób jest o wiele lepszy i szybszy w wykonaniu niż ten z wazeliną. Nie trzeba nic mieszać i `brudzić rąk`wystarczy ulubiony cień oraz kilka kropli płynu do soczewek w moim przypadku jest to Horien Ultra Comfort Super moisturizing multi- purpose, Solution oraz zgaszona zieleń z paletki.

Kruszymy cień



obok nalewamy klika kropel płynu



bierzemy pędzelek i moczymy go w płynie, a następnie w cieniu i malujemy kreskę - malujemy tyle razy aż uzyskamy właściwy efekt.
Na koniec wytuszuj rzęsy i ciesz się modnym makijażem :)


Kreska utrzymuje się cały dzień, zasycha niemal natychmiast i nie trzeba długo czekać co jest dużym +. Nie rozmazuje się, ale też łatwo ją zetrzeć płynem do demakijażu.



7 komentarzy:

  1. Ciekawe rozwiązanie, ja jednak nie lubię u siebie kresek, więc nie wykorzystam :P Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie mam takiego płynu bo bardzo chętnie bym spróbowała :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z płynem dłużej i lepiej się trzyma niż z wodą więc naprawdę polecam :)

      Usuń
  3. Ja używam cienia i zwilżonego wodą pędzelka. Kiedyś miałam Duralne ale nie kupiłam go ponownie bo zbyt rzadko po niego sięga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Płyn i cienie mam, więc trzeba spróbować! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też cienie używam do kreski.
    pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  6. Warto spróbować ;D!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń