t

5 września 2014

mini selene 104 i 251

Dużo czytałam jak i słyszałam o tych maleństwach i kupiłam sobie parę :) Pierwszym z nich jest 104 - biały.


mini selene 104
cena: 3,20
pojemność - 5ml


Uwielbiam biel ! Jest taka klasyczna i piękna... 
Utrzymują się u mnie do 3 dni - potem [wiadomo] odpryski. Malowałam 2 razy i jest ok, więc dobrze kryje. Schnie dość długo a pędzelek nie jest zbyt precyzyjny, ale jakoś daję radę. 

Drugim jest odcień 251 niby jasny róż...

Malowałam 3 razy i widać jaki jest efekt - marny. Kryje słabo. schnie powoli i utrzymuje się także do 3 dni. 


A wy macie te maleństwa? Lubicie?

12 komentarzy:

  1. Kiedyś u mnie często gościły teraz trochę popadły w zapomnienie, niemniej jednak może czas do nich wrócić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Biały mi się podoba :) Nigdy tych lakierów nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś kupowałam tylko te lakiery ;) miałam kilka kolorów i były dla mnie okej bo po prostu nie znałam innych. Rzadko malowałam paznokcie więc chciałam żeby lakier miał małą pojemność bo po co miałby się zmarnować przez zeschnięcie. Teraz te lakiery wypadają bardzo słabo na tle innych z mojej kolekcji więc nie zamierzam ich już kupować jednak i tak miło je wspominam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z tym, że przy innych wypadają słabo :) Czytałam duuuzo pozytywnych recenzji i skusiłam się na 4 kolorki i myślę, że więcej nie kupię.

      Usuń
  4. Jeszcze nie miałam przyjemności testować tych maleństw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zraziłam sięd nich parę lat temu i do tej pory je omijam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Te lakiery, to również produkcja Golden Rose, tylko w małych buteleczkach ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście :) Ale inne lakiery GR są o wiele lepsze niż te.

      Usuń
  7. Nie przepadam za takimi jasnymi kolorami na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię białe paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń