t

16 września 2014

Compeed od Samplecity.pl

Jakiś czas temu moje zgłoszenie do testowania plastrów Compeed zostało zaakceptowana i strasznie się cieszyłam bo często chodzę w szpilkach i czasami niestety mnie obcierają. Dziś przyniósł mi listonosz list, a w nim...



JEDEN PLASTEREK. Myślałam, że testerki dostaną pudełko z plastrami i jak zrobię rozdanie dla Was to będzie można wygrać parę.-.-




No nic... dobry i jeden :) Teraz tyko trzeba wybrać się na jakąś imprezkę i wypróbować ten wspaniały plaster.


A może któraś z Was też miała ten zaszczyt przetestowania plasterka?

4 komentarze:

  1. Na pewno dasz radę w nich chodzić, bo kompletnie nie czuć jakiejkolwiek wysokości - są jak płaskie :) W dodatku teraz możesz je kupić z rabatem tylko za 85zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ten rabat też kusi :) W takim razie lecę na stronę kupować buciki za Twoim poleceniem :) Dzięki wielkie.

      Usuń