t

9 września 2014

Nowość - pęseta & zmywacz

Moja stara pęseta już się `skończyła` więc trzeba było kupić nową. Pani ekspedientka poleciła mi pęsetę z intervion



cena to 6,90

Jest cieniutka i świetnie leży w dłoni, a przede wszystkim ma świetny design - uwielbiam czerń i biel :P Wyrywa póki co bardzo dobrze i precyzyjnie można dojść do malusieńkich włosków.


A zmywacz to kazałam kupić mamie jakiś tani i dobry, ale jak to mama nie przeczyta i weźmie pierwszy lepszy i oczywiście dość, że wzięła do lakieru hybrydowego to jeszcze za 4,99 :P


Pachnie nietypowo - niby to zmywaczem,ale z dodatkiem cytryny. Bardzo przyjemny zapach - nie dusi jak inne... Zmywa świetnie zwykły lakier [nie wiem jak z hybrydowym bo nie stosuje takowego] i jest bardzo wydajny - ma 60ml, paznokcie zmywam praktycznie co 3 dni, a mam go już z 2 tygodnie i zużył się naprawdę mało - wystarczy lekko zwilżyć wacik i idzie jak po maśle :P

A jak tam z Wami? Macie jakieś ulubione zmywacze, które stosujecie cały czas czy eksperymentujecie? 



12 komentarzy:

  1. Ja nigdy nie mogę znaleźć w sklepach dobrej pęsety. Swoją mam od kilku lat i żadna nowa mi nie pasuje :(.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodziewałam się złej recenzji zmywacza a tu takie zaskoczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też myślałam, że pieniądze pójdą na marne, no ale mama spisała się na medal :P

      Usuń
  3. Moja pęseta ma jakieś dobre 10 lat. Bardzo mi służy i nie wiem co to będzie jak mi się ''popsuje'':-) mój ukochany zmywacz od długiego już czau to Isana zielony-nie zamienię na żaden inny:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie miałam żadnego zmywacza z Isany :) Chętnie wypróbuję jak ten mi się skończy.

      Usuń
  4. Ja swoją pęsetę mam już kilka lat i jak na razie dobrze się sprawuje. Nie lubię jak nie ma dobrego "docisku"

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba kupię sobie ten zmywacz :)

    ZAPRASZAM DO UDZIAŁU :)
    http://inszaworld.blogspot.com/2014/09/konkurs-jesienny.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uwielbiam czerń i biel!
    Gdzie kupiłaś tą pęsete? (pytam bo jestem gadżeciarą i chcę taką kupić)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie niezmienni rządzi Donegal w żelu o zapachu mango - jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój ulubiony zmywacz to zielony zmywacz firmy ISANA. Kupuję zawszę dużą butlę w Rossmannie. :)

    OdpowiedzUsuń