t

25 września 2014

L`Oreal True Match + Hakuro H52

Oczywiście na pierwszy ogień z moich nowości poszedł podkład i pędzel :)


Podkład L`Oreal True Match posiadam w kolorze N2. Kolor myślałam jak dla mnie idealny, sama nazwa Vanilla kojarzyła mi się z żółtymi pigmentami, ale niestety dla mnie ich jest zbyt mało :(


Tutaj porównanie za jasnego dla mnie Maybelline Affinitone 09 Opal Rose i L`Oreal True Match N2:

Po nałożeniu na twarz pierwszy raz mówię WOW! Jest świetny. Zero smug, kolor idealny, świetnie kryje, lekko się rozprowadza zarówno palcami jak i pędzlem, twarz wydaje się promienna i satynowa. :) Niestety okazało się że trochę ciemnieje i dupa... Będę musiała kupić inny odcień - myślę nad kategorią W - ciepłą a dokładnie W2. 

GDYBY KTÓRAŚ Z WAS BYŁA CHĘTNA DO KUPNA - UŻYŁAM GO Z 3 RAZY - TO PROSZĘ O KONTAKT SPRZEDAM ZA 33ZŁ Z WYSYŁKĄ :) 



Odnosząc się do pędzelka Hakuro H52 to... JEST DLA MNIE IDEALNY! Nie wiem jak mogłam bez niego tyle żyć :P Hakuro H50s  przy nim wymiękaŚwietnie rozprowadza podkład nie zostawiając przy tym smug, mało podkładu wsiąka w głąb pędzla, ale posiada także swoje wady, a mianowicie to ciężko się go myje ponieważ ma bardzo zbite włosie oraz długo schnie. No, ale to pikuś przy tym jak pięknie prezentuje się podkład na twarzy:)

15 komentarzy:

  1. Kurcze, skoro mówisz, że h50s przy nim wymięka, to kupię go, gdy wyzionie ducha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chcąc nie chcąc myślałam, że H50s jest świetny, ale gdy kupiłam H52 to zmieniłam zdanie :) Zdecydowanie wolę `kuleczkową` wersję :P

      Usuń
  2. ja miałam właśnie kupić h50s, ale ostatnio tez ktoś mi doradził, żeby zastanowiła się nad h52 i sama już teraz nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda,że ciemnieje dziad to dla takiego bladziocha jak ja nie lada problem przy podkładach. Początkowo wszystko gra a za godzinę ciemnieje i szlag mnie trafia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem dobrze dobrany podkład nie powinien ciemnieć :) Ten niestety ma dla mnie za mało żółtych pigmentów nad czym ubolewam bo jest świetny...

      Usuń
  4. Chyba sobie sprawię taki podkład ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ani podkładu ani pędzla jeszcze nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś ten podkład i bardzo go lubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. To, że ciemnieje u mnie nie znaczy, że będzie ciemnieć u Ciebie :) Ja nigdy nie sugeruje się tym jak czytam recenzje podkładów.

      Usuń
  8. Ojj ;/ szkoda, że ciemnieje, nie lubię gdy podkład tak robi ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Po prostu źle dobrałam odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moj ulubiony podklad !:) Posiadam odcien N4

    OdpowiedzUsuń