t

7 września 2014

Hakuro H85 - pędzelek do brwi

Jakiś czas temu kupiłam pędzel do brwi marki Hakuro - to jest mój drugi tej firmy - i oczywiście jestem mega zadowolona !



cena 10,90
Długość rączki 15 cm
Długość włosia 0,5-0,7 cm
Średnica włosia pędzla 5 

Pędzel kosmetyczny popularnej polskiej marki Hakuro. Pędzel H85wykonany został z wysokiej jakości włosia syntetycznego. Włosie elastyczne, odpowiednio giętkie, ułożone zostało po skosie w lekko spłaszczonej skuwce. Ze względu na swój kształt stanowi idealnenarzędzie do podkreślania brwi. Pozwoli precyzyjnie zakreślić łuk brwiowy a nawet narysować kreskę cieniem bądź linerem w żelu. Pędzel nie pozostawia nieestetycznych smug, perfekcyjnie umożliwia aplikację produktów kremowych, żelowych. Łatwy w utrzymaniu czystości i użytkowaniu. Nawet w najmniej doświadczonych rękach pozwoli osiągnąć rewelacyjne efekty. Rączka drewniana, malowana na czarno wraz ze srebrną skuwką tworzą estetyczną całość.

Ja używam go jedynie do malowania brwi i jest świetny ! Precyzyjnie wykończone, cienkie włosie pozwala na naprawdę świetnie dopracowane brwi, a trzonek świetnie trzyma się w ręce. 




Myję go rzadko bo cień do brwi nie zostawia zbyt wiele na pędzelku, ale mogę zapewnić, że nie gubi włosia i nie deformuje się. Póki co jest to mój ulubieniec do brwi :) I zamierzam kupić inne pędzle marki Hakuro.




Może któraś z Was posiada pędzel do podkładu H54 lub H52 ?
Jestem nimi zainteresowana i chętnie poczytam Wasze recenzje. 


PS sprzedam pędzel do podkładu hakuro H50S  za 30zł z wysyłką jakby ktoś był zainteresowany pisać itka_xx@wp.pl
Pędzel jak nowy użyty klika razy.

10 komentarzy:

  1. Oj ale kusi! ;D A cena też jest w porządku ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam jeszcze żadnego pędzla Hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy go nie miałam, jestem ciekawa czy byłabym też z niego tak zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten pędzelek. Używałam go dość długo do stylizacji brwi ale odkąd użyłam pędzelka z Essence również skośnego, Hakuro poszedł w odstawkę. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam pędzelek z Essence, ale jak dla mnie chowa się przy tym z Hakuro. :)

      Usuń
  5. Dla mnie Hakuro są zbyt drogie, jakiś czas temu zamówiłam zestaw pędzli z Chin i jestem zadowolona z ich jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam, używam, jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nigdy nie używałam pędzelka do brwi :) Ale w sumie mam ochotę sobie zakupić! Może wezmę z Hakuro, skoro zachwalasz :)

    Mam nadzieję, że zgodzisz się na wspólną obserwację :)

    http://fighting-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie najlepsza do brwi jest kredka z Catrice, serdecznie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń