t

21 września 2014

Cien - Peeling do codziennego mycia

Będąc na zakupach w Lidlu pomyślałam, że nie mam nic do mycia twarzy i chwyciłam ten oto peeling ...

Cena to chyba jakieś 5zł - nie pamiętam dokładnie 
pojemność 150ml



Peeling używam codziennie rano od jakiś hm... 2 tygodni. Zużycie jest naprawdę małe co za tym stoi wydajność. Myślałam, że będzie więcej ziarenek `peelingujących` niż żelu, ale się myliłam. Ziarenka są małe i niezbyt dużo ich jest - mi jednak bardziej pasuje peeling gruboziarnisty :) Cera staje się po nim gładsza, miła w dotyku, nieco ściągnięta (dlatego zawsze stosuję po nim maseczkę nawilżającą) 
Mimo to spełnia swoje zadanie na 4 z małym +.

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej polecam jeżeli lubisz małe drobinki w peelingach :)

      Usuń
  2. kiedyś patrzyłam na tą serię ale nic nie kupiłam, może kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie przekonują mnie kosmetyki z Lidla ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam próbuję wszystkiego, czy to z Lidla czy z Biedronki czy z lokalnych sklepów czy z Rossmanna itp. Lubię testować `nowości`, których jeszcze nie miałam... Rzadko też powracam do tych samych kosmetyków :P

      Usuń
  4. Nie lubię takich dziwadełek ale opakowanie mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie bardzo ciekawią mnie kosmetyki tej firmy :) Jestem ciekawa jak by się u mnie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to musisz wypróbować :) Cena nie jest wygórowana, a produkt godny uwagi.

      Usuń
  6. może być fajny, zapowiada się dobrze dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedys miałam jakiś krem cien i nie byłam szczególnie zadowolona. Od tamtej pory nie sięgam po lidlowe kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam,ale może kiedy kto wie :) Zostaję na dłużej i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń