t

6 października 2014

Care - Szampon do każdego rodzaju włosów

Dziś o ciekawym szamponie z Care. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z tak świetnym opakowaniem.

Na początek opakowanie. Białe, proste i eleganckie z przyciskiem na środku, a po co? A właśnie po to żeby można było wydobyć produkt. 
Do tego po bokach mamy przeźroczyste paseczki żebyśmy śledzili zużycie naszego szamponu :)

A jakby było mało to zero nakrętek i innych pierdułek. Zamiast tego naciskając magiczny przycisk szampon wydobywa się przez otworki na dole. 

Nic się nie brudzi, nic się nie rozlewa... Jak dla mnie rozwiązanie bomba :)
Przechodząc do działania szamponu. Dla mnie szampon powinien się dobrze pienić i oczyszczać włosy. No i muszę przyznać, że spełnia te funkcje lecz z pienieniem jest już troszeczkę problem - nie pieni się tak mocno jakbym chciała. No, ale ja uwielbiam testować różne nowości i specyfiki. Jak coś zobaczę i mi się spodoba to nie ma siły żebym tego nie kupiła :)

A może któraą z Was już się spotkała z takim opakowaniem, a może z takim szamponem?


8 komentarzy:

  1. Opakowanie super! Pierwszy raz go widzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam go,ale opakowanie bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  3. Również pierwszy raz widzę ten szampon :) Pomysłowe opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze to opakowanie do mnie przemówiło, oprócz pompek ma szansę na moje wielkie uznanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie pienie się zbyt mocno, bo samo opakowanie faktycznie jest niezwykle pomysłowe i przemyślane!

    OdpowiedzUsuń