t

31 sierpnia 2014

KONIEC sierpnia czyli ULUBIEŃCY KOSMETYCZNI

Chcąc nie chcąc koniec wakacji :( Czas biegnie nieubłaganie... Na pocieszenie zachęcam Was kochane do poczytania o moich ulubieńcach Sierpnia 2014. Nie jest ich zbyt dużo bo mało kosmetyków podbiło moje serce w tym miesiącu. :)




Neutral, szampon i odżywka w jednym >recenzja<

Cena 3,50 w lokalnej drogerii
pojemność 11ml

Uwielbiam neony i zawsze do nich wracam :) Lakier Nail Polish ma dość duży poręczny pędzelek jedna warstwa lakieru już daje zadowalający efekt, ale ja zawsze nakładam dwie i prezentuje się to tak:

Niestety nie mogłam uchwycić koloru :( [złe światło; pada deszcz; ciemno i ponuro] Wyszedł bardziej czerwony niż neonowy, ale uwierzcie mi na słowo, że kolor jest taki jak na pierwszym zdjęciu :P
Lakier utrzymuje się na mojej płytce tak do 3 dni z tym, że już po 2 dniu widać lekkie odpryski po bokach i na czubku paznokcia. Myślę, że skuszę się jeszcze na inne kolorki w najbliższym czasie. :)

Schwarzkopf, Gliss Kur Ultimate Volume, 
 regenerujący i nadający objętość
cena ok 13zł
pojemność: 250ml

Szampon przeznaczony jest dla delikatnych i zniszczonych włosów. Regeneracyjna formuła z płynnym kolagenem morskim odbudowuje delikatne, zniszczone i płaskie włosy od wewnątrz.Bez silikonów. 


Kupiony z czystej ciekawości i oczywiście to 0% silikonów mnie zachęciło :) Szampon świetnie się pieni, dodaje włosom objętości [ale nie ma efektu jak z reklamy :P] włosy elegancko się rozczesują i oczywiście przyjemnie pachnie. Szampon jak szampon idzie u mnie jak woda ! Więc wydajność średnia :) 

! I nadszedł czas na mojego WIELKIEGO ulubieńca !
 Golden Rose - Velvet matte LIPSTICK - Matowa pomadka do ust odcień 04.

cena 10,90
pojemność- 4,2g

Jest totalnym HITEM miesiąca. Uwielbiam testować nowości i gdy tylko ją ujrzałam zapragnęłam ją mieć. Piękny matowy, neonowy odcień różu doda seksapilu każdej kobiecie. Idealnie pasuje do blond włosów więc polecam odważnym blondynkom :)



Szminka jest po prostu cudowna! Ma świetną pigmentację i jedna warstwa dobrze kryje. Mimo, że ma matowe wykończenie, nie wysusza ust. Konsystencja jest kremowa, dzięki czemu dobrze się je rozprowadza na ustach. Pomadka utrzymuje się bez poprawek do 3,5 godzin z jedzeniem i piciem. Efekt jaki dają to mat - ale nie jest on taki tępy. Podsumowując jest idealna i kupię więcej ! ❤



6 komentarzy:

  1. Golden Rose - uwielbiam pomadki tej marki i tej serii :) Twoja jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pomadkę GR czaję się długi czas, ale kiepsko u mnie z ich dostępnością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupiłam na ladymakeup.pl/sklep razem z innymi kosmetykami bo u mnie tez kiepsko :)

      Usuń
  3. Mam pomadkę z GR ale taki sobie odcień wybrała, że musi poczekać na zimę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten szampon z Gliss Kur'a ;D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń