t

22 czerwca 2014

Misja Wakacje

Od jakiegoś czasu trenuję z 
Ewą Chodakowską 'Skalpel' na YT .


Kiedyś już ćwiczyłam ponad miesiąc, ale wtedy jeszcze chodziłam do szkoły i przede mną była matura, więc miałam mniej czasu na ćwiczenia i zrezygnowałam. Pośladki wtedy miałam naprawdę MEGA [!!] 

Teraz zaczęłam znowu bo Wakacje już tuż tuż i trzeba będzie się wyłonić na plażę :) Staram się ćwiczyć 4 razy w tygodniu z Ewą i 2 dni SIX PACK + rozgrzewka z Ewą ze skalpela. Niedziela jest dniem odpoczynku. :)
Na początku zawsze jest ciężko, ale moja kondycja się poprawia i jest coraz lepiej.
Do tego jeszcze co 2 dni robię pompki ze skrzyżowanymi nogami:



A oto moja TABLICA MOTYWACYJNA :



Za każdym razem jak nie chce mi się ćwiczyć bo wszystko jest `ważniejsze` i mam milion wymówek, że `nie dziś`to patrzę na tę tablicę i od razu biorę się do roboty [!] 
Mi to naprawdę pomaga. 
Będę Was informować na bieżąco i wrzucać fotki jak mi idzie ;)

A TY? Ćwiczysz coś w przygotowaniach do Wakacji?
Czy raczej wolisz zajadać słodycze?




7 komentarzy:

  1. Jakoś do Ewy nie mogę się przekonać. A z ćwiczeń to mam steper, który uwielbiam i domowe ćwiczenia :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow jaka super motywacyjna tablica, dobry pomysł :) ja też jakiś czas temu ćwiczyłam Skalpel z Ewą i bardzo mi odpowiadał ten zestaw ćwiczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym się musiała wziąć za siebie, ale zawsze znajdę milion powodów żeby się nie ruszać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak miałam :P mówię sobie "a od jutra", ale teraz gdy mam więcej czasu i naprawdę nie mam co robić to z nudów ćwiczę :) i te nudy mi służą... ;D

      Usuń
  4. Ja próbowałam skalpel Ewy. Daje wycisk!Ale po tym jest taka endorfina że chce się więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak samo własnie się czuję. :)
      Na początku nienawidzę jej dosłownie :P ale potem jak już jest koniec to jestem dumna z siebie i chcę więcej :)

      Usuń