t

12 czerwca 2014

Mascary Maybelline

Dziś dwie mascary czarna i niebieska. :)
Obie znanej firmy Maybelline.





Pierwsza z nich to mascara Maybelline, Volum` Express
(cena ok.20zł)



Pogrubiający i podkręcający tusz do rzęs. Ma rewelacyjny aplikator i świetnie podkręca rzęsy. Można uzyskać naprawdę świetny efekt. Tusz jest produktem średnio trwałym, łatwo go zmyć mleczkiem kosmetycznym.
Jest dość wydajny i intensywnie czarny.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Drugi to Maybelline, Colossal Volum Espress, Electric Teal
(cena ok 25zł)

 Mascara jest świetna ! Szczoteczka jest duża, włoski długie co ułatwia aplikację tuszu. Nie robią się grudki i łatwo ją nałożyć. Ładnie pokrywa wszystkie rzęsy, rozdziela je i lekko pogrubia. Odcień w świetle słonecznym jest trochę inny niż w pomieszczeniach. W pomieszczeniu wydaje się być ciemniejszy, a na zewnątrz jaśniejszy. 



Jestem z nich bardzo zadowolona.
Polecam wypróbować :)

2 komentarze:

  1. miałam tuszę z Maybellin, na prawdę są fajne, nie miałam kolorowego, ale fajnie się prezentuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten niebieski tusz. Ja kiedyś miałam z tej firmy w czerwonym opakowaniu i byłam bardzo zadowolona z tamtej mascary :).

    OdpowiedzUsuń