t

10 czerwca 2014

od A do Z o moich włosach cz.2

domowa KOLORYZACJA 

Gdy już uzyskałam odpowiednią jasność moich włosów na całej długości farbuję jedynie odrosty rozjaśniaczem, ponieważ mam bardzo ciemne naturalne włosy. 



Używam rozjaśniacza z Joanny do pasemek i balejażu:


Jak dla mnie jest dobrym rozjaśniaczem, no ale wiadomo że każdy rozjaśniacz niszczy włosy :) Jedynym minusem jest to, że nie ma w środku rękawiczek... 

Rozjaśniacz trzymam zazwyczaj 35 minut (zazwyczaj patrzę `na oko` jak już w danym momencie wyglądają moje odrosty) A oto efekt po rozjaśnianiu:


Oczywiście odrosty są żółte jak to po rozjaśnianiu...
Nie lubię włosów bez minimalnego odrostu :P Może to dziwne, ale dla mnie jak jest to włosy wyglądają lepiej.

------------------------------------------------------------------------

Farbą jaką używam od dłuższego czasu jest:
Garnier, OLIA, odcień 9.0 Jasny blond
(cena ok 20zł)
 [!!!] UWIELBIAM TĘ FARBĘ.



Jest rewelacyjna! Nie śmierdzi i nie dusi tak jak inne farby. Dobrze się rozprowadza na włosach i wychodzi piękny, rozświetlony kolor. :) Poza tym dołączona jest wspaniała odżywka do włosów. Włosy po niej są miękkie i `lejące`. 

(w rzeczywistości włosy nie są tak żółte jak tu wyszły)





Chciałabym jednak przyciemnić trochę włosy i następnym razem użyć farby Loreal Majirel odcień 9.22. Używała któraś tej farby? :) Jeśli tak to dajcie znać jak wrażenia.



3 komentarze:

  1. jak bardzo ciemne masz naturalne włosy ? ja mam ciemne i zawsze chcialam byc blondynka ale boje sie ze wyłysieje po rozjasnianiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem szatynką (dość ciemną) tutaj opisałam moją przygode z rozjaśnianiem --> http://worldpinklipstick.blogspot.com/2014/06/od-do-z-o-moich-wosach-cz1.html :)

      Usuń