t

11 czerwca 2014

Pazurki Ingrid :)

Ostatnio do mojego sklepu w pobliżu domu przywieźli lakiery w dość ciekawych kolorach, myślę kupie i wypróbuję.

Jest to lakier INGRID Estetic, pojemność 10ml, nr 295
(cena ok 5zł)


Uwielbiam takie delikatne kolory jeszcze jak dłonie są opalone to wygląda to bosko! 
Malowałam 2 razy: pierwsza warstwa była przejrzysta myślałam, że źle zrobiłam kupując go, ale jak pomalowałam raz jeszcze jestem zadowolona. Jego konsystencja jest dość lejąca. Lakier jak lakier zapach swój specyficzny ma więc nie będę się wypowiadać na ten temat... Co do trwałości to jestem mile zaskoczona, utrzymuje się do 3-4 dni - co mi osobiście pasuje jak najbardziej. Wysycha dość szybko co bardzo mnie zdziwiło i kolor nie blednie lecz właśnie po tych 3-4 dniach pojawiają się odpryski. 
Mam zamiar kupić jeszcze inne kolory ! Za taką cenę opłaca się. Oczywiście podzielę się wrażeniami ;).


4 komentarze: