t

8 czerwca 2014

Ulubieńcy - Maj 2014

Ulubieńcy miesiąca



1. Szminka Essence, Longlasting Lipstick nr10
(cena ok.10zł)


Odcień 10 Cotton Candy.
Piękny cukierkowy odcień! Jestem nim zachwycona. Jej lekka, kremowa formuła daje uczucie przyjemnego komfortu. Niestety trwałość szminki nie jest zachwycająca. Styczność ze szklanką czy też z jedzeniem powoduje, że się ściera i trzeba poprawiać usta lecz mi to nie przeszkadza. :o Opakowanie jest czarne, matowe z paseczkiem po środku (ma kolor zbliżony do odcienia pomadki). Na sztyfcie jest wtłoczona literka "e" czyli Essence.
Jak za takie pieniądze jest dla mnie jest idealna. Na pewno chwycę się innych odcieni tej szminki. :)


2. Essence, Stay All Day Make - Up odcień 10 soft beige
(cena ok. 16zł )


Pojemność to standardowe 30ml. Opakowanie plastikowe, lekkie i poręczne. Posiada pompeczkę co jest wielkim + w przeciwieństwie do Revlon`a czy też Paese. Podkład niby ma się utrzymywać 16h co w moim przypadku się nie sprawdza, max to 10h co i tak jest na +. :) Mi taka trwałość stanowczo wystarcza. Co do odcienia... Obecnie jest dla mnie trochę za ciemny. Ale już LATO [!!!!!] więc mam zamiar się opalić i podkład na pewno się sprawdzi.


Krycie ma dobre, ale nie rewelacyjne, mi osobiście takie wystarcza. Nie matuje zbytnio, zawsze przypudruje go Rimmel`em Stay Matt i jest ok. Ma piękny zapach ! Taki perfumowany... po prostu zaje*bisty :P 
Nakładam go palcami. Próbowałam pędzlem, ale nie dałam rady (mam po prostu zły pędzel). Strasznie szybko`zastyga`trzeba szybko operować opuszkami ^^

3. bebeauty, BB beauty balm 6w1 - biedronka
(cena ok.7zł)


Krem BB do każdego rodzaju skóry, upiększa i rozjaśnia cerę. Wtapia się w skórę i jest bardzo lekki. Używam go na co dzień jak nigdzie szczególnie się nie wybieram. Łączę go również z podkładem Essence by lepiej się rozprowadzał. 

4. Essence, tusz pogrubiający, get BIG! LASHES 
(cena ok.10zł)


Tusz jest dobry jak na taką cenę. Nie skleja rzęs, dobrze rozdziela i nie kruszy się. Nadaje głęboką czerń. Ma dużą pojemność 12ml. Szczotka jest dość duża, ale mi to nie sprawia problemu, trzeba się wprawić :) Bardzo dobrze zmywa
 się z oczu. 
Opakowanie bardzo mi się podoba ;p 


5. L`biotica, BIOVAX, saszetka do włosów blond, 20ml
(cena ok.2zł)



Intensywnie regenerująca maseczka do włosów blond.
* ekstrakt z cytryny i miodu
* olejek ze słodkich migdałów
* ekstrakt z henny
Efekt na włosach: nawilżone zregenerowane włosy, odżywiony i rozświetlony kolor, zadbane nierozdwojone końcówki, włosy miękkie i gładkie w dotyku.

Z tych obietnic producenta mogę powiedzieć, że włosy są gładkie i miękkie w dotyku oraz trochę nawilżone. Saszetka starczyła mi na 2 razy. na włosach trzymałam ją około 20 minut. Może po dłuższym stosowaniu efekty byłyby lepsze. 

5 komentarzy:

  1. Nie miałam żadnego z tych produktów ale maski Biovax lubię :). Mam wersję trzech olei w pełnowartościowym opakowaniu i jestem zachwycona ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie tak jak myślałam, że po dłuższym zastosowaniu byłabym zadowolona. Może skusze się na zakup :)

      Usuń
  2. Posiadam szminkę z Essence z tej serii ale numer 06, jestem z niej bardzo zadowolona, podkład Essence natomiast nie przypadł mi do gustu, jest dla mnie zbyt tłusty, ciemnieje na twarzy, a w dodatku do wybouu są ciemne odcienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do odcieni to się zgadzam, są dość ciemne.:) U mnie natomiast nie ciemniej na twarzy lecz się dopasowuje do niej :)

      Usuń