t

13 czerwca 2014

Bikini Mewa

Witam Cię serdecznie. Pogoda dziś nie sprzyja, ale to nic. Pocieszam się tym, że otrzymałam długo oczekiwany strój kąpielowy firmy Mewa :D


Strój upatrzyłam sobie na allegro. Od razu skradł moje serce [!!] 
Kupiłam go za 85zł już z przesyłką więc wielka okazja :D
Można go zawiązać na szyi lub nosić bez sznureczka. Ja osobiście wolę bez :)
Jestem taka podekscytowana haha :) Nie mogę się doczekać słoneczka i założenia go. 

A jak tam u Ciebie? Pogoda sprzyja? Strój kupiony? Pochwal się swoim chętnie pooglądam i pozazdroszczę :)

4 komentarze:

  1. U mnie pogoda nieciekawa ale nie narzekam :). Stroju jeszcze nie mam :D.
    Twój bardzo mi się podoba.
    Wyłącz weryfikację obrazkową, będzie się lepiej komentować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie pogoda nie dopisuje jest wręcz jesiennie...:/
    Śliczny strój kąpielowy !
    __________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Strój jest rewelacyjny!!! ;)

    OdpowiedzUsuń