t

25 czerwca 2014

Peeling kawowy


Kilka dni temu rozpoczęłam kawową kurację. 
Dziś chciałabym napisać o moich odczuciach i podzielić się z Wami przepisem na peeling kawowy. Zawarta w nasionach kawowca kofeina nie bez powodu stosowana jest jako składnik wielu kosmetyków wyszczuplających i ujędrniających. Pomaga ona w redukcji objętości komórek tłuszczowych i wykazuje działanie antycellulitowe.

Domowy peeling kawowy to sposób na cellulit,a zarazem na gładka skórę ciała. Przygotowywany jest on w przeróżnych wersjach, zbiera świetne opinie na forach. Dlatego i ja postanowiłam przetestować go na własnej skórze.
Jak zrobić peeling kawowy? 
Wykonanie jest proste, a wręcz banalne. Wykorzystując świeżą kawę, mamy pewność, że działanie będzie skuteczne.

Składniki:

  • kawa mielona ( ja daję na oko )
  • woda
  • 1 łyżka cukru
Kawę zalewam niewielką ilością wrzątku tak, aby wody było troszeczkę więcej niż kawy. Dodaję cukier i mieszam dokładnie do powstania papki i odstawiam do wystygnięcia. Wmasowuję peeling w zwilżoną skórę ciała i pozostawiam na około 5-10 minut. Spłukuję dokładnie ciepłą wodą.

Najpopularniejszą właściwością peelingu kawowego jest jego działanie antycellulitowe. Dzięki kofeinie skóra staje się bardziej napięta, jędrna, wygładzona i miła w dotyku. Muszę przyznać, że efekty przeszły moje oczekiwania. Dodatkowo peeling jest bardzo aromatyczny, uwielbiam zapach kawy. Niewiele kosmetyków sklepowych może się równać z takim domowym peelingiem! 
Jak często stosować peeling kawowy? 
Ja staram się stosować mieszankę systematycznie i dość często - średnio co 2 dni.

Jeżeli jeszcze nie wypróbowałaś tego peelingu serdecznie polecam [!] A jeśli stosowałaś już ten sposób to chętnie posłucham o twoich wrażeniami.

10 komentarzy:

  1. Niestety nie dla mnie bo nie lubię kawy :).

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię takie peelingi, tylko czasem mam problem z spłukaniem fusów z ciała ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji stosować peelingu z kawy aczkolwiek słyszałam dużo pozytywnych opinii i tak się zastanawiam czy nie wypróbować. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze polecam. Systematyczne stosowanie naprawdę daje niesamowite efekty :)

      Usuń
  4. Chyba muszę go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię taką formę peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja dodaję jeszcze olejek - cudownie nawilża i zmiękcza. Nie trzeba na koniec nakładać balsamu

    OdpowiedzUsuń