t

19 czerwca 2014

Eveline Cosmetics


A dziś przychodzę do Was z moją kolekcją kosmetyków marki Eveline.


Pierwszym z nich jest mój ulubieniec 
Diamentowy Peeling-Masaż Myjący.  



Jest to peeling z kofeiną i ma na celu pobudzenie skóry do odnowy. Ma działanie antycellulitowe. Jest on naprawdę wspaniałym peelingiem. Używałam go tak co 3 dni [niestety już się skończył :( ] Poprawia elastyczność skóry i wygładza ją. Co do cellulitu nie widzę zbytniej różnicy :)

Drugim ulubieńcem jest 
Termoaktywne serum modelujące


Smarowałam nim jedynie uda i pośladki. Po gorącej kąpieli działał najlepiej. Było czuć tą gorąc bardziej... Czasami mnie aż parzył i bałam się, że mnie przypali :P
Stosowałam go średnio co 3 dni i efekty były widoczne. Skóra był jakby bardziej napięta. 

Następnym kosmetykiem jest 
Super Skoncentrowane Serum Modelujące Pośladki


Szczerze to jak dla mnie to on w ogóle nie działa...
Nie wiem po co go kupiłam, nie narzekam na moje pośladki, są naprawdę fajne :P Ujędrnić może i troszeczkę ujędrnia, ale nie ma szału.

Ostatnim już kosmetykiem tej firmy jest
Super Skoncentrowane Serum Modelujące Biust


Na swoim biuście po prostu mam obsesje...
Jest mały i chciałabym za wszelką cenę coś z nim zrobić :P
Kupiłam więc serum do biustu i ... jest genialne! Po regularnym stosowaniu rano i wieczorem podnosi, wypełnia i ujędrnia biust. 

Może któraś z Was używała jakiś `mazi` na biust i zauważyła znaczną poprawę? 
Czekam na Wasze propozycje i rady. Chętnie poczytam :) 



4 komentarze:

  1. Właśnie zastanawiałam się nad tym kosmetykiem do biustu. Obecnie mam z Palmer's i bardzo lubię. Diamentowe serum miałam ale mnie nie zachwyciło. Może peeling jest lepszy :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie słyszałam o kosmetykach tej firmy :)
      Na pewno wypróbuję. Dzięki :)

      Usuń
  2. jakoś wątpie,że kosmetyk może cokolwiek powięszyć czy zmniejszyć.. moja mama używała czegoś wyszczupaljącego z tej firmy i była zadowolona z nawilżenia itd, ale nie zauważyła,żeby schudła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie chodzi o powiększenie biustu lecz o jego pełniejszy kształt. :) wiadomo że kosmetyk nie powiększy mi biustu do miseczki D :P

      Usuń