t

18 czerwca 2014

Perfumy

Dziś przychodzę do Was z perfumami jakie ostatnimi czasy uzbierałam :)



Każdy z nich skradł moje serce, ale zacznę od końca :)


******

Numer 5 i 4 to wody toaletowe adidas. (cena jakieś 20zł)



5. adidas, Pure Lightness 

Nuty zapachowe:
nuta głowy: melon, jabłko, morska bryza
nuta serca: jaśmin, magnolia, fiołek, lilia
nuta bazowa: kosaciec, brzoskwinia, morela, piżmo.

Jak dla mnie to taki słodki zapach, a zarazem świeży, czasami wręcz duszący ... Dlatego używałam go najrzadziej. :)
________________________________________________________________________

4. adidas, floral dream

Nuty zapachowe:
nuta głowy: lak wonny, bergamotka
nuta serca: kwiatowy bukiet z lilią, różą i gardenią
nuta bazowa: wanilia, drzewo sandałowe, bób tonka

Dostałam je w prezencie od mamy. Jest to zapach, który zdecydowanie różni się od poprzednika adidasa. Być może to te nuty serca nadają mu delikatności. Perfumy same w sobie są dość trwałe.
________________________________________________________________________

Numer 3 wśród perfum to perfumy z Avon`u.



Outspoken Intense by Fergie (kupione za jakieś 50zł)

Zapach kryje w sobie pociągającą nutę soczystej jeżyny, lśniącej karamboli, soczystego kumkwatu, fioletową pasiflorę, gardenię i aksamitne płatki kwiatu pomarańczy. Wszystko zanurzone w zmysłowym piżmie, bursztynie i wonnym cedrze.

Są to bardzo intensywne perfumy trzymają się dość długo. Zapach świeży, trochę przytłaczający. Butelka jest subtelna i elegancka.

________________________________________________________________________

Numer 2 to perfumy Mexx, Pure (cena to ok 69 zł za 15 ml)



Nuty zapachowe:
nuta głowy: granat
nuta serca: lotos, gardenia
nuta bazy: drzewo sandałowe, wanilia

Jest to zapach kwiatowo - owocowy. Dla mnie pachnie trochę ... pieprzem [?] 

Ale trafił w moje gusta. Jest świeży, miły dla nosa. 
________________________________________________________________________

Zdecydowanym numerem 1 są perfumy z Avon`u

SENSUELLE



Jak dla mnie są idealne !! Nie chce żadnych innych...
Gdy pierwszy raz je powąchałam nie wiedziałam co się dzieje. Jeszcze nigdy nie miałam tak cudownych perfum [!!]
Dostałam je od chłopaka na urodziny wraz z balsamem. Cudo !

Nuty zapachowe to bergamotka, gardenia tahitańska, drewno kaszmirowe.

Zapach taki orientalno - kwiatowy, taki świeży. Kaszmir podbił moje serce ... 

M A S A K R A. Mogłabym je tak chwalić w nieskończoność. Co do trwałości to utrzymują się spokojnie cały dzień, a ubrania wcześniej nim popsikane pachną jeszcze na następny dzień.




A jakie są Twoje ulubione perfumy? :)



3 komentarze:

  1. Nie miałam żadnych. Osobiście mam pełno perfum i rzadko kiedy się psikam więc zalegają ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam Dkny i D&G a z avonu to Incadensee

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam perfumy z adidasa sa super ;)

    OdpowiedzUsuń