t

1 marca 2015

Ziaja - tonik zwężający pory

Kochani! Witam Was w marcu i serdecznie zapraszam do recenzji toniku, który naprawdę zrobił rewolucję na mojej buzi... :)

cena ok 7zł
pojemność 200ml
Od producenta:
Tonizująco - uzupełniający preparat do demakijażu i oczyszczania skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość. 

Substancje czynne głęboko oczyszczające:
- ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym,
- ściągająco - łagodzący glukonian cynku,
- złuszczający kwas migdałowy,
- nawilżający kwas laktobionowy,
- łagodząca prowitamina B5.


Czysta i świeża skóra:
- łagodnie oczyszcza i usuwa pozostałości makijażu,
- działa ściągająco na rozszerzone pory skóry,
- zawiera organiczne kwasy o działaniu mikrozłuszczającym,
- wspomaga łagodzenie zmian trądzikowych.,
- przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych

Skład: Aqua (Water), Glycerin, Panthenol, Propylene Glycol, Gluconate, Lactobionic Acid, Mandelic Acid, Leptospermum Scoparium Leaf Extract, Polysorbate 20, Diazolidinyl Urea, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.

Moja opinia.
Opakowanie - miękkie, plastikowe,lekkie, przeźroczyste - widać zużycie produktu.
Dozownik - pompka? Kto to wymyślił? Nie mam pojęcia, dlaczego akurat w toniku jest pompka, która jest tu zbyteczna. Leci z niej tak mało produktu, że muszę się `namachać`, żeby coś wgl wyleciało na wacik. Ostatecznie odkręcam pompkę :)
Zapach - przyjemnym, delikatny, świeży.
Działanie - No muszę przyznać, że jestem z niego meeeeega zadowolona. Świetnie oczyszcza skórę,odświeża oraz oczywiście zmywa resztki makijażu. Używam go już chyba z miesiąc rano i wieczorem i naprawdę widać znikome zużycie, więc jest bardzo wydajny. Twarz nie jest po nim `ściągnięta` jak to bywa w użyciu większości toników. 
Miałam problem z porami w szczególności koło nosa (w stronę policzków), które po miesiącu stosowania są minimalnie zauważalne, a w niektórych miejscach już wgl ich nie widać! Podkład wygląda teraz o niebo lepiej z bliska po nałożeniu - wcześniej pory były widoczne. Jestem zaskoczona działaniem tego tonika. 
Stosuję dalej i myślę że nie skończy się na jednym opakowaniu. Na pewno skusze się na inne produkty tej serii!

20 komentarzy:

  1. Super wydaje się ten tonik :) Może wypróbuję, choć nie mam dużych problemów z rozszerzonymi porami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem z tej serii nie bardzo przypadł mi do gustu, ale tonik mnie zaciekawił, bo również mam jakieś pory rozszerzone na nosie :) Może nie rzuca się to w oczy, ale lepiej ich nie mieć, niż mieć nawet małe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ten tonik, ale tak jak wspomniałaś jego aplikacja z pompką troszkę wszystko utrudnia.. Mimo wszystko to dobry produkt ! :) Chyba mój ulubiony z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Narobiłaś mi ochoty na niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, wybacz :P Jak za taką cenę naprawdę warto wypróbować.

      Usuń
  5. Używam go i zgadzam się z Twoją opinią, jednak jakiejś rewelacji dla mnie nie ma. Ale z chęcią go używam i faktycznie jest wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie produkty Ziaji, a teraz narobiłaś mi ochoty na ten tonik :) I za taką cenę z pewnością niedługo go wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze mówiąc po średnich efektach przy używaniu pasty z liśćmi manuka odpuściłam sobie inne produkty z tej serii.
    Ale skoro naprawdę pomógł z porami (ja też mam problem w tym samym co Ty miejscu) to zaryzykuję i przy okazji się w niego zaopatrzę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja jakiś dużych nadziei z tym produktem sobie nie robiłam, ale zaskoczył mi bardzo pozytywnie :)

      Usuń
  8. Niedługo wybieram się do Polski i właśnie kosmetyki z tej serii mam zamiar kupić :) Każdy je chwali :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za recenzję, bo właśnie zastanawiałam się nad jego kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na razie stosuję pastę z tej serii ale warto kupić i ten tonik, przekonałaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam go od niedawna i jak na razie jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rowniez pisalam recenzje na jego temat i w moim przypadku rzucilo sie tylko jedno slowo: tandeta. Niestety produkt nie dla mnie :)

    Pozdawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  13. mam go już czwarty miesiąc i jestem zadowolona, ale właśnie przez pompkę nie zakupię go ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie akurat pompka to nie problem, ważniejsze są efekty jakie daje :)

      Usuń
  14. Mam i jakoś nie jestem nim oczarowana :( taki zwykły średniak :/ przynajmniej dla mnie, ale fajnie że u cb się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń