t

21 marca 2015

Luksus dla rzęs od Pierre Rene

Tusz, tusz, tusz... Szukam tego jedynego, najlepszego, niepowtarzalnego i znaleźć nie mogę. Dziś chciałabym Wam pokazać tusz Pierre Rene Luxurious Volume....


cena: jakieś 15zł
pojemność: 10ml

Od producenta:
Ekskluzywny, super pogrubiający tusz do rzęs. 
Kremowa konsystencja pielęgnuje i wzmacnia rzęsy. 
Szczoteczka pozwala perfekcyjnie zaaplikować tusz, nie pozostawiając grudek.
Produkt jest wydajny i łatwy w aplikacji. 

Moja opinia:
Opakowanie proste, złote, kojarzące się z luksusem. Szczoteczka zwykła, nie silikonowa (bo za silikonowymi nie przepadam) i dość wąska co jest duża zaletą jak dla mnie, bo grubymi,dużymi szczotami to zaraz brudzę dobie powiekę i podrażniam oko :P
Co do efektów jakie daje tusz jestem nawet zadowolona - jak za taką cenę. Ładnie rozdziela rzęsy, nawet te najmniejsze i podkręca - niestety pogrubienia tutaj nie zauważyłam jakiegoś WOW jak obiecywał producent. Jak nałoży się za dużo tuszu mogą się posklejać. Grudek nie zauważyłam. 
Póki co jestem z niego zadowolona, słyszałam dużo dobrego na temat taniego tuszu od Lovely, Pump Up i mam zamiar niebawem go wypróbować mimo silikonowej szczoteczki :P


A jakiego tuszu Ty używasz?

15 komentarzy:

  1. Wygląda ładnie, choć ja nie przepadam za tuszami pogrubiającymi i to z taką szczoteczką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam teraz tego od Rimmella Wonderful :-) Ale on daje bardzo naturalny look, a ja potrzebuję pogrubienia. Używam na przemian z niebieskim Lovely i też czaję się na ten Pump Up. Polecam też tusz z La Luxe Paris fioletowy. Takie pogrubienie i to tylko za około 8zł, wow!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam dwa tusze Pierre Rene i oba się u mnie sprawdziły. Choć przyznam, że początkowo nie miałam do tej firmy zaufania. Ten też daje fajny efekt na oczach. Chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jest mój pierwszy tusz tej marki i na pewno w przyszłości wypróbuję następne :)

      Usuń
  4. nie lubię takich szczoteczek, a co do tuszu Lovely też niedługo mam zamiar się w niego zaopatrzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie też byłaby z niego zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam tego tuszu, może wypróbuję. A tusze ciągle używam inne, raz droższe raz tańsze. Obecnie używam tusz z Lovely Pump Up za jedyne 9zł niecałe, niesamowicie wydłuża rzęsy, jednak ich nie pogrubia. Wkrótce na moim blogu będzie jego recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem właśnie że nie pogrubia, ale i tak chętnie go wypróbuję - jak za takie pieniądze. I chętnie poczytam recenzję :D

      Usuń
  7. Piękny efekt kochana , muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, na co dzień jest ok, ale na większe wyjścia pogrubienie by się przydało. :)

      Usuń
  8. Prezentuje sie nawet ok :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak ten z Lovely jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna cena, a więc może i ja go kupię jak znajdę ;D

    OdpowiedzUsuń