t

10 marca 2015

Testujemy naturalne kosmetyki z biobeauty.pl

Witam Was kochani! Wczoraj dostałam paczuszkę od biobeauty.pl, z którą jakiś czas temu nawiązałam kontakt w sprawie testowania naturalnych kosmetyków. 
 
Trochę o sklepie:
Kosmetyki naturalne i organiczne -naturalny świat piękna z Bio Beauty.
Jesteśmy wyłącznym importerem na rynek Polski najlepszych certyfikowanych producentów 
kosmetyków naturalnych i organicznych: ALVA, Essential Care/Odylique, Born to Bio, Aubrey Organics, Organix Cosmetix, Masmi, Planete Blue, Speick, Absolute Organic.

Nasze produkty posiadają następujące cechy 

- w 100% naturalny zapach
- bez parabenów,
- bez glikolu,
- bez sztucznych barwników
- bez silikonu
- bez Phenoxyethanolu
- bez PEG i SLS
- bez składników GMO
- fizjologiczne pH
- hypoalergiczny

Moja paczuszka zawierała:
Organix Cosmetix - Krem rozjaśniający przebarwienia skórne zmniejszający produkcję melaniny >tutaj<
Organix Cosmetix - Organiczne masło do ciała >tutaj<
Próbki Speick ThermalsensitivŻel pod prysznic z wodą termalną oraz balsam do ciała. 
Alva Sensitive Hydrogel - Intensywnie nawilżający żel do twarzy oraz Alva - Sanddron krem na noc

Mogę już Wam powiedzieć, że krem i masło do ciała otworzyłam i powąchałam, jak na naturalne kosmetyki tak i pachną, czyli niezbyt przyjemnie - roślinnie no, ale wiadomo NATURALNE to naturalne :D 
Jestem bardzo ciekawa tych produktów, więc zabieram się do testowania i niebawem zobaczymy się już z pełną recenzją !

A na koniec zapraszam Was na zakupy z 10%zniżką na hasło BLOG na biobeuty.pl 

9 komentarzy:

  1. Nie potrafię sobie wyobrazić zapachu tych kosmetyków :D Czekam na recenzję!
    Pozdrawiam, CapelliSani.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem recenzji ;) Czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję dziewczyny :D Właśnie wysmarowałam się masłem do ciała , jestem pozytywnie zaskoczona :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic tylko czekac na recenzje :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanych testów! Czekam na efekty. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa masełka do ciała :) Uwielbiam naturalne kosmetyki ♥

    OdpowiedzUsuń