t

2 sierpnia 2014

Ulubieńcy Lipca 2014

Tak jak myślałam moi ulubieńcy to  kosmetyki z zakupów w Ladymakeup, ale pojawiły się także inne nowości. 


******
Zapraszam do oględzin :D






  • BEBEAUTY - Skin perfector Liquid concealer recenzja
  • Essence - Pędzelek do eyelinera w żelu Gel Eyeliner Brush
Ja używam tego pędzelka do malowania brwi. Świetnie się sprawdza. Do kresek się nie nadawał - niestety. ma świetne fioletowe włosie i nie gubi go, nie farbuje i jest poręczny. Serdecznie polecam.
  • Maestro – Pędzel do rysowania kresek PROSTY recenzja
  • Catrice - kamuflaż w kremie - tester recenzja
  • Pędzel do podkładu - Hakuro H50S recenzja
  • MAYBELLINE - AFFINITONE perfecting + protecting  recenzja


  • head&shoulders EXTRA VOLUME - większa puszystość
Szukałam szamponu bez silikonów i postanowiłam kupić właśnie head & shoulders. Nigdy nie używałam bo nie miałam problemów z łupieżem, ale odświeżenie skóry głowy? Czemu nie. :)
Sprawdza się u mnie świetnie. Włosy są puszyste, świeże oraz podatne na układanie.
  • Nivea Sun - nawilżajace mleczko po opalaniu z aloesem
Podoba mi się jego zapach i konsystencja. Szybko wnika w skórę i nie pozostawia na niej tłustej warstwy, choć jest naprawdę "treściwe". Bardzo dobrze nawilża i odżywia suchą po opalaniu skórę. Co do efektu chłodzenia, to ja osobiście takiego nie zauważyłam, ale kto wie, być może przy spalonej słońcem skórze tak właśnie działa.
  • Bebeauty - peeling do stóp do skóry twardej i zrogowaciałej
Zapach jest dla mnie nie wyczuwalny. Jeśli chodzi o konsystencję, jest to peeling-krem z drobinkami. Peeling mało wydajny, bo używałam go dużo. 
Producent obiecuje, ze produkt będzie spełniał aż 4 funkcje:
* ma wygładzać - i jak najbardziej.
* ma zmniejszać szorstkość - zgadza się.
* ma usuwać zrogowacenia i zgrubienia - moje stopy nie sa bardzo zrogowaciałe i jak dla mnie moje mini zgrubienia przepadły. :) Nie wiem jak u osób z większym zaawansowaniem.
* ma zmiękczać naskórek - również się zgadzam.
Jak dla mnie peeling jest świetny :)
  • Garnier - Czysta Skóra Fruit Energy, Żel oczyszczająco - rewitalizujący
Zacznę od zapachu: POWALAJĄCY ! Kocham ubóstwiam i co tam jeszcze - zapachy owoców.Są takie energetyzujące. :D. Apetyczny zapach otula skórę mgiełką świeżości. Żelu tego używam raz dziennie - rano aby się obudzić i moją skórę :P Świetnie się pieni i oczyszcza twarz. Jak dla mnie strzał w 10 !
  • Adidas - For Women Protect, Nawilżający Żel pod Prysznic Cotton Milk for Dry Skin
Żel pod prysznic z mleczkiem bawełnianym - pięknie pachnie i długo utrzymuje się na skórze. Konsystencja kremowa, nie za rzadka, nie za gęsta. Nie spływa z ciała. Idealnie się pieni, dzięki czemu jest dość wydajny. Jeśli chodzi o działanie to żel dobrze myje skórę, sprawia że jest gładka, nawilżona, przyjemna w dotyku.Jeśli będzie okazja to na pewno skuszę się na inny wariant :)

******
I to na tyle moich ulubieńców lipca :)
Już nie mogę się doczekać co przyniesie sierpień.
Całuję :*

6 komentarzy:

  1. Fajni ulubieńcy :) pędzelek z Essence również mam i używam go do stylizacji brwi razem z cieniem z Color Tattoo Premanent Taupe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo ulubieńców :) Kamuflaż Catrice i żel oczyszczający Garniera też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedyne co miałam z Twoich ulubieńców to żel z adidasa ;D Ale mam w zanadrzu peeling do stóp z Biedronki ;D muszę go w końcu użyć ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten podkład MAYBELLINE u mnie się nie sprawdził... Po krótkim czasie od nałożenia twarz robiła się pomarańczowa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie nic się nie dzieje. :) Może po prostu dobrałaś zły odcień...

      Usuń