t

10 sierpnia 2014

NOWOŚCI w kosmetykach

Byłam wczoraj na zakupach `ciuchowych`, ale niestety nic ciekawego nie znalazłam :(
Na pocieszenie wstąpiłam do Rossmanna ... :D



I kupiłam :

  • Syoss:  Oleo intense - beżowy blond
  • Ziaja: de-makijaż 
  • Isana: Hair spray termoochrona
  • Green Pharmacy: Olejek łopianowy z czerwoną papryką
  • Isana: Pianka do golenia o zapachu brzoskwini 

Tyle tam tych różnych pierdułek, że nie wiedziałam co wybrać :D 
Spędziłam tam 2 godziny - musiałam porządnie się zastanowić co mi się najbardziej przyda na ten miesiąc do testowania - sam wybór farby zajął mi z 20 minut. Mój chłopak nie mógł już ze mną wytrzymać =( pospieszał mnie, a ja tak nie potrafię - ach MY KOBIETY ^^

PS
Oczywiście nie zapomniałam o zakupach na Rozdanie, które już dużymi krokami się zbliża :D

7 komentarzy:

  1. 2 h w Rossmanie? Oszalałabym :D Ale też dziś robiłam w nim zakupy ;) Zajęły mi jak zwykle 5 minut :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och, chciałabym tyle tam być :p Ja zazwyczaj idę do Rossmanna bez celu - i to jest chyba ten błąd. Muszę wszystko przejrzeć i wtedy mogę kupować ^^

      Usuń
    2. Ja wstępny przegląd robię na ich stronie :D

      Usuń
    3. to tez dobry pomysł, tylko że ja nigdy nie wiem kiedy tam zajadę :(

      Usuń
  2. Piankę z Isany znam. Jest świetna. Nie przejmuj się mój chłopak też traci cierpliwość jak idzie ze mną do Rossmanna.Na szczęście zawsze mam określony cel po co tam idę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wypróbować te produkty z Isany ;)

    OdpowiedzUsuń