t

23 sierpnia 2014

Isana- termoochrona

Przyszedł i czas na recenzję zakupu z Rossmanna, a mianowicie spray do włosów z termoochroną.
Jeśli jesteś zainteresowana moją opinią jak i tym produktem zapraszam do czytania :)

Rossmann, Isana Hair, Hitzeschutz Spray
cena: ok 6zł
pojemność: 150ml

Skład:

Przyznam się szczerze, że długo myślałam jak go Wam opisać... Jest to mój drugi produkt tego typu - jakoś nie mogłam się przełamać do takich specyfików, [ dla mnie one nie działają ] ale postanowiłam kupić i przetestować, a nuż się spodoba i będzie moim ulubieńcem. No ale tak się nie stało.

od producenta:
Spray do włosów z termoochroną chroni włosy przed wysuszeniem podczas suszenia suszarką lub stosowania prostownicy - nie obciążając ich przy tym. Wzbogacona pantenolem formuła pielęgnacyjna dostarcza włosom ekstra porcję pielęgnacji i nadaje im niezwykły blask. 

Odnosząc się do tego co obiecuje producent mogę się jedynie zgodzić z ostatnim zdaniem, a mianowicie że nadaje włosom blask i porcję pielęgnacji. Włosy zdają się być miękkie a po wyprostowaniu stają się błyszczące. Ale czy chroni włosy przed wysuszenie? Trudno powiedzieć. Moje włosy są suche [ walczę z nimi namaszczając je różnymi olejami] może dlatego nie odczuwam żadnej różnicy. Zapach jest piękny [ taki perfumowany] i jest mega wydajny. Kupiłam go jakieś 2 tygodnie temu i zużył się naprawdę mało - a pryskam włosy naprawdę dużą ilością :P

Ocena: 4/6

A może któraś z Was używa innego takowego specyfiku i jest zadowolona? Dajcie znać jakie są wasze doświadczenia :)
Buziaczki :*




7 komentarzy:

  1. Nie używam takich wynalazków bo rzadko działam ciepłem na włosy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam go chyba w Ross. Ja bardzo rzadko suszę albo prostuję włosy. Wtedy jednak używam sprayu prostującego z Avonu-trochę obciąża, ale raz na jakiś czas może być.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam i raczej nie kupię bo nie używam suszarek ani prostownic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam ale czas sprawdzić bo mam ochotę na proste włosy.
    Pozdrawiam EMm

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja właśnie zamierzam sobie kupić taki produkt, bo suszarka daje swoje.. :(
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogę polecić jedynie odzywkę do włosów w spreju Aussie, Miracle Recharge Aussome Volume,
    sprej do stylizacji włosów Toni&Guy, Casual, Spray do stylizacji włosów na bazie soli morskiej
    bo nie używałam produktów termoochronnych.

    OdpowiedzUsuń