t

8 sierpnia 2014

KALLOS KERATIN

Taka piękna pogoda, że aż nie chce się siedzieć i pisać. :) Ale zebrałam siły i i przychodzę do Was ze znaną już wszystkim maską keratynową Kallos Keratin. Może nie powiem nic specjalnego na jej temat bo już tyle recenzji przeczytaliście, no ale cóż :P



KALLOS KERATIN
MASKA Z KERATYNĄ 
cena: 7,99 zł + przesyłka na all
pojemność: 1 litr

Maska z keratyną oraz proteinami mlecznymi. Przeznaczona do włosów suchych, łamiących się oraz poddawanym zabiegom chemicznym. Odbudowuje naturalną strukturę włosów oraz wypełnia ubytki. Odżywia i chroni słabe, łamiące się włosy. Po zastosowaniu włosy stają się miękkie i delikatne. Łatwo się układają.

Miałam kiedyś także Kallos Crema al latte, ale ta maska nie przypadła moim włosom do gustu. Puszyły się, a ich wygląd się nie zmieniał. Zraziłam się wtedy do tych produktów, ale gdy zobaczyłam jak wszyscy się zachwycają ta maską keratynową to musiałam ją wypróbować. :)


****** 
Działanie tej maski przeszło moje oczekiwania. Używam jej 2 razy w tygodniu i nakładam na wcześniej osuszone włosy ręcznikiem na około 5-10 minut, a nawet czasami dłużej w zależności ile mam wolnego czasu. Następnie związuję w koczek i zakładam czepek - podgrzewam suszarką czepek i tak chodzę po domu :) Spłukuję i voilà ! Włosy są bardzo miękkie, a gdy już wyschną mogę je spokojnie przeczesać palcami (co może wcale nie być takie oczywiste dla moich włosów biorąc pod uwagę, że rozjaśniam odrosty i farbuję raz na półtora miesiąca)

Ich kondycja jest naprawdę bardzo dobra i chociaż nie mogę wszystkich pochwał przypisać tej masce to jej zasługi na pewno są ogromne w mojej pielęgnacji :)

******
Jak dla mnie jest idealna i na dzień dzisiejszy nie zamienię jej na żadną inną - 
i ta cena! ach :)

6 komentarzy:

  1. Nie lubię keratyny. Ale mam vanilla i jestem zadowolona. Świetne są te maski. Za taką cenę- bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz na oczy widzę tę maskę.
    Widzę, że produkt się u Ciebie sprawdził - już wiem co
    kupić mamie ona ma bardzo osłabione włosy przez farbowanie.
    Lubię czytać takie konkretne opinie :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się pisać krótko i na temat - sama nie lubię czytać długich wywodów :) Fajnie, ,że ci się podoba.
      A mamie na pewno spodoba się maska, jest świetna :)

      Usuń
  3. U mnie niestety efekty nie były takie dobre jak u Ciebie. Moje włosy trochę się z nią nie polubiły ;)

    OdpowiedzUsuń