t

4 sierpnia 2014

NIVEA: Balsam do ciała - pod prysznic

W końcu kupiłam i wypróbowałam!


NIVEA: Nawilżający balsam do ciała - pod prysznic
cena ok 20zł
pojemność: 250ml

Słyszałam dużo pozytywnych jak i negatywnych opinii. Jedni pisali, że się nie pieni - rozbawiło mnie to :) 
Gdzie jest napisane, że to jest żel pod prysznic? NIGDZIE.
Wyraźnie widać na opakowaniu informacje od producenta, żeby użyć po umyciu się, a następnie spłukać.


Pokochałam go od pierwszego użycia! 
Pierwsze co mnie zachwyciło to zapach - niby zapach Nivea, ale troszeczkę inny taki świeży, delikatny, niezwykle relaksujący i umilający prysznic.
Balsam ma konsystencję mleczka do ciała, jednak nie spływa z ciała. Dobrze się rozsmarowuje i spłukuje bez problemu. Pozostawia skórę miękką, przyjemną w dotyku i delikatną.
Jak dla mnie bomba ! Następnym razem upie opakowanie 400ml.

******
A czy Wy już miałyście ten wspaniały balsam?

10 komentarzy:

  1. Nie przekonuje mnie ten produkt ale pewnie prędzej czy później go spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam balsamy pod prysznic ;))

    Fajnie sprawdzają się latem...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie próbowałam, choć zewsząd kuszą te balsamy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam granatową wersję i ..nie, to nie jest kosmetyk dla mnie...jak dla mnie nie robi on nic...

    OdpowiedzUsuń
  5. nie pieni się, ha ha :p padłam...
    moimi ulubieńcami w tej dziedzinie są balsamy Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem tu pierwszy raz i co? Świetny blog! Dołączam bez wahania. :) Co do balsamu to czaję się na niego już od dłuższego czasu a po twojej recenzji to pobiegnę po niego. xD Pozdrawiam i skromnie zapraszam na mojego raczkującego bloga: http://whatsmydrugofchoice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. jeszcze nie miałam żadnego balsamu pod prysznic, ale pewnie w końcu na jakiś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń