t

14 sierpnia 2014

YODEYMA PARIS - próbka perfum

Jakiś czas temu zamówiłam próbkę z firmy Yodeyma Paris. Było o tym głośno na FB i na innych portalach.
Szczerze to nie wiedziałam jakie nuty zapachowe wybieram :P Wzięłam pierwsze lepsze perfumy i wypełniłam formularz, myślałam że to taki pic na wodę i nie wyślą, ale się myliłam :) 
Dziś dotarły do mnie perfumy Celebrity Woman 15ml.



Otrzymałam pudełeczko perfum, list z podziękowaniami za odwiedziny strony oraz klasyfikacje nut zapachowych. Okazało się, że jest to nuta zapachowa orientalno-kwiatowa, piękno i życie.


Mój nos jak i głowa nie przepadają za takimi ostrymi i duszącymi zapachami więc od razu bo `psiknięciu` na nadgarstek rozbolała mnie głowa i boli mnie do tej pory :p Utrzymują się naprawdę dłuuuugo...

Mimo to jestem bardzo pozytywnie zaskoczona zarówno wyglądem buteleczki jak i wysyłaniem bezpłatnych próbek do klientów :)

******
A może któraś z Was także zamawiała te próbki? 

9 komentarzy:

  1. Mam ten zapach, ale w dużej butelce:) A ile czekałaś? Bo ja zamawiałam równe dwa tygodnie temu i jeszcze do mnie nie dotarła :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm... myślę, że minęło tak ponad 2 tygodnie :)

      Usuń
  2. Nie znam kompletnie tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię takich zapachów, zdecydowanie faworyzuję owocowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogłam wcześniej zobaczyć na nuty zapachowe, ale nie zrobiłam tego i niestety trafiłam na duszące mnie :)

      Usuń
  4. Nie znam tego zapachu i chyba nie do końca jest w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdybym wiedziała, że tak pachnie nigdy bym się na niego nie skusiła. :) Totalnie nie w moim guscie.

      Usuń