t

11 sierpnia 2014

ziaja: de-makijaż


ziaja: de-makijaż uniwersalny - płyn do demakijażu oczu
cena: 4,99
pojemność: 120ml

Na pierwszy odstrzał od razu pierwszego dnia poszedł płyn micelarny ziaja :D 
Nigdy jeszcze nie miałam żadnego z tej firmy i byłam ciekawa jak się sprawuje. Kupiłam go również ze względu na to, że nosze soczewki, a producent zapewnia jego skuteczność i w tej dziedzinie. Muszę przyznać, że byłam i jestem w szoku. Jest świetny! Skutecznie i delikatnie domywa twarz jak i oczy z tuszu czy eyeliner. Nie podrażnia spojówek ani skóry wokół oczy - co często się zdarzało używając mleczka do demakijażu. 
Jedynym minusem jest zapach - niezbyt przyjemny.

A oto skład:


Jak dla mnie póki co jest Idealny, ale na pewno będę wypróbowywać inne :)

7 komentarzy:

  1. Nie używała powyższego produktu.
    Dobrze, że Ci się sprawdził. :)
    Chyba go kiedyś wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie się nie sprawdził. Jednak ma ciut za słabe działanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj nie nie nie... u mnie ten kosmetyk nie zdał egzaminu.... nie zmywa makijażu tylko go rozmazuje i mega podrażnia oczy - zdecydowanie nie dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie wręcz przeciwnie :) może trochę go rozmazuje, ale zmywa świetnie.

      Usuń
  4. Nie poradził sobie z moim eyelinerem,ale dobrze,że u ciebie się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń