t

29 grudnia 2014

Victoria`s Secret - Love - krem do dłoni i ciała

Piękny motyw różowej panterki od razu przypadł mi do gustu i musiałam go mieć. Victoria`s Secret ma w swojej ofercie jeszcze dużo innych balsamów/kremów o różnych zapachach i w jakże cudownych opakowaniach. :)


cena ok 40zł
pojemność 200ml

Cena może niektórych przerazić - 40zł za balsam do ciała? Ja zaszalałam, któregoś pięknego dnia i nie żałuję. Jedynie zapach nie jest jakoś meeega zadowalający. Jest tak jakby perfumowany, ale nie drażniący - jakoś nie przypadł mi do gustu.

Świetnie nawilża - od razu czuć głębokie nawilżenie i gładkość skóry, bardzo szybko się wchłania i jest wydajny-czego własnie oczekujemy w balsamach za taką cenę, a przynajmniej ja :)
Cóż tu jeszcze mogę napisać... konsystencja jest kremowa - typowa dla balsamów nic specjalnego. Zostało mi go jeszcze trochę, może na 4 użycia starczy.

Jest dużo tańszych i tak samo dobrych balsamów do ciała więc raczej póki co nie skuszę się na niego. :)

Miałyście jakiś balsam od Victoria`s Secret? 
A może miałyście mgiełki do ciała?
Jestem ich bardzo ciekawa.

ROZDANIE

8 komentarzy:

  1. Nie miałam nic z tej firmy ale kusi mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się calkiem fajny. No i to nawilżanie mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie kuszą produkty Victorias Secret, ale ich ceny są przerażające ; (

    OdpowiedzUsuń
  4. Ło matko jaka cena! ;o
    Nigdy nie miałam żadnego ich produktu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam mgiełki do ciała od VS i uwielbiam je! Kupiłam ich chyba siedem za jednym razem, ale połowa się rozeszła, bo każdy chciał "chociaż jedną" :) Polecam!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń