t

17 grudnia 2014

Kapsułki regenerujące Safira

Cześć dziewczyny :)
Dzisiaj chciałabym się pochwalić swoją nagrodą pocieszenia, którą wygrałam u Włosy Muszą Być Długie , a są to kapsułki regenerujące do włosów.


Dostałam 3 kapsułki (każda inna) w woreczku ,który wykorzystam 
później do innych celów oraz katalog z przeróżnymi produktami dostępnymi na safira.net.pl .

Od producenta:
Łatwe w użyciu kapsułki zawierają odżywiające i regenerujące włosy witaminy i aminoproteiny jedwabiu. Zawarty w nich skwalen ma właściwości przeciwgrzybicze i antybakteryjne, przyśpiesza przenikanie substancji pielęgnacyjnych do środka włosa. Cząsteczki keratyny wbudowywują się w uszkodzone miejsca łusek włosów, uzupełniając niedobór składników budujących. Kapsułki regenerują i wzmacniają zniszczone i osłabione cebulki i łuski włosów. Eliminują efekt nadmiernie skręconych i przesuszonych włosów, przywracają im zdrowy wygląd. Dostępne w trzech zapachach: lilia wodna, róża i zielona herbata.

Sposób użycia:
Przekręcić końcówkę kapsułki, zawartość wycisnąć na dłoń i równomiernie rozprowadzić na umyte i osuszone ręcznikiem (lekko wilgotne) włosy. NIE SPŁUKIWAĆ.

SKŁADNIKI (INCI): Vitamin B3, Vitamin B5, Squalene, Silk Protein, Keratin, Fragrance.

Otwierając kopertę od razu poczułam piękny zapach kapsułek. Taki mydlany, świeży taki inny :P 

Producent zaleca wyciśnięcie jednej lub dwóch kapsułek na dłoń, mi stanowczo wystarczyła jedna kapsułka. Konsystencja jest oleista jak typowe olejki do włosów :) Wtarłam ją we włosy unikając skórę głowy i wysuszyłam. Zaraz po wysuszeniu włosy są odżywione, lśniące i pachnące - zapach utrzymuje się półtora dnia :)
Najbardziej do gustu przypadł mi zapach Lili Wodnej! Jest przepiękny... wąchałam i wąchałam aż wywąchałam. 
30zł(+koszt wysyłki) za 18 kapsułek=18myć niby nie za dużo, ale jakoś nie kupiłabym ich sama, ale bardzo się cieszę, że miałam możliwość przetestowania. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz