t

27 grudnia 2014

Świąteczne `chłopakowe` nowości

Święta, święta i po świętach :) Trzeba ruszyć tyłek i zrzucić parę kilo, ale także napisać nowe posty dla moich czytelników. Dziś chciałabym Wam przedstawić moje nowości (prezenty) od chłopaka, a są nimi....


Jakiś czas temu pokazywałam mojemu chłopakowi co sobie upatrzyłam do kupna i zrobił mi taką oto niespodziankę pod choinkę :) Jestem meeeeega zadowolona ! 
Od dłuższego czasu czaiłam się na Tangle Teezer, ale jak dla mnie 45zł za szczotkę to duużo. Dostałam oczywiście panterkową kompaktową szczoteczkę. Czeszę się nią non stop tak świetnie sunie po włosach. :)
Moim zdaniem jest ona mniejsza od TT tych bez `zatyczek`. Z tego co widziałam na filmikach na YT są o połowę większe, a moja jest mała mieszcząca się w dłoni.

Dobrych korektorów to ja szukam odkąd pamiętam i jeszcze nie trafiłam na ten jedyny, najlepszy. Posiadam zestaw 8 korektorów Makeup Revolution w odcieniu LIGHT. Są to naprawdę ładne jasne kolorki.
Jestem ciekawa efektów jakie dają i zabieram się do testowania. Nie używałam ich jeszcze, bo czekałam aż zrobię Wam ładne zdjęcia jeszcze nie używanych i uciapanych korektorów. 
Niebawem recenzja!

17 komentarzy:

  1. ja sb zamówiłam TT zwykły i już go uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest kompaktowa wersja, która jest mniejsza :). Zazdroszczę TT.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to własnie o tym mówię :) Nie wiem jaka jest ta zwykła wersja bo jej nie miałam, napisałam swoje przypuszczenia.

      Usuń
  3. Ja się właśnie zastanawiam, która wersja TT lepsza...zwykła czy kompaktowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zależy jaką wolisz :P Moim zdaniem kompaktowa choć droższa jest lepsza. Zabiera mniej miejsca np w torebce i nic się do niej nie przyczepi bo ma zamknięcie.

      Usuń
  4. Ja póki co tylko marzę o TT. Nie jest mi jakoś bardzo przydatny, więc próbuję się wstrzymać z kupnem. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawią mnie te korektory, chętnie poczekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że w przyszłym tygodniu już powinna się pojawić.:)

      Usuń
  6. TAKA szczota do torebki mi sie marzy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kochanego masz tego chłopaka :) zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Tangle Teezer, tyle że ja mam te większe Salon Elite i Orginal, a niedawno zamówiłam sobie szczotkę DTangle z rączką za ok. 20zł i też jest niezła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam na mintishop własnie te szczotki z rączką, ale wolałam coś mniejszego :)

      Usuń
  9. Mam obydwa produkty już od jakiegoś czasu i bardzo je sobie chwale ;) miłych testów

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawa jestem TT, bo nigdy nie miałam okazji używać tego typu szczotki, ale cena też mnie trochę odstrasza :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja rowniez dostalam ta wersje TT :)

    Pozdrawiam
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń